اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سلیمی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور بطحایی در مجلس برای پاسخ درباره انتصابات وزارت آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به دلیل برخی انتصابات سیاسی در وزارت آموزش و پرورش قرار است آقای بطحایی در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون حاضر و در این خصوص پاسخگو باشد.

حضور بطحایی در مجلس برای پاسخ درباره انتصابات وزارت آموزش و پرورش

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم محلات در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: به دلیل برخی انتصابات سیاسی در وزارت آموزش و پرورش که متاسفانه افراد فاقد تخصص و صلاحیت صاحب پست‌های مدیریتی شدند سوالی را از محمد بطحایی پرسیدند که قرار است روز سه‌شنبه 6 آذر ماه وی به همراه معاونینش با حضور در این کمیسیون پاسخگوی این موضوع باشد. 

وی تصریح کرد: رفتارهای جناحی و سیاسی در سال‌های اخیر در وزارت آموزش و پرورش باعث شده که مسائلی مانند تربیت معلم و معیشت معلمان، هدایت تحصیلی و عدالت آموزشی و همچنین مهارت‌آموزی رو به فراموشی برود به همین دلیل تاثیرات منفی زیادی بر عملکرد این وزارتخانه گذاشته است. 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: سیاسی‌کاری اگر در آموزش و پرورش یک کشور بوجود آید باید فاتحه نظام آموزشی و تربیتی را خواند به همین دلیل اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص وزارت آموزش و پرورش بسیار حساس هستند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول