اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

پیام طهرانچی به مناسبت هفته بسیج:

دانشگاه آزاد در راستای رشد فرهنگ بسیجی و تعمیق باورهای اسلامی گام برمی‌دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

دانشگاه آزاد در راستای رشد فرهنگ بسیجی و تعمیق باورهای اسلامی گام برمی‌دارد

 به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

طهرانچی افزود: این دانشگاه در راستای رشد فرهنگ بسیجی و تعمیق باورهای ارزنده اسلامی گام برداشته و دانش، تزکیه نفس و اخلاق‏‌مداری را سرلوحه برنامه‏‌های خود قرار داده است.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت‏ کرامش‏ که چراغ راه بشریت‏‌اند

پنجم آذر، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، این نیروی کارآمد، فداکار و مردمی گرامی باد.

فرمان امام راحل(ره) در تأسیس بسیج مستضعفین در شرایطی انجام گرفت که کشور نیاز به تقویت، انسجام و وحدت رویه بیشتر داشت، جمعی از عناصر داخلی و خارجی می‏ کوشیدند با ایجاد تفرقه و چنددستگی، استقلال و هویت ملی را تحت تأثیر اهداف و مقاصد شوم خود قرار دهند، اما تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی موجب افزایش مشارکت و حضور فعالانه مردم در دفاع از هویت ملی و اسلامی و دفع توطئه‌ ها شد و دست طمع بدخواهان ملت قطع گردید.

در شرایط پرخطر دوران دفاع مقدس بسیجیان در کنار سایر قوای مسلح برگ‏ زرینی را در تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران رقم زدند. جانفشانی، رشادت و دلاوری‏‏‌های بسیجیان در دفاع از تمامیت ارضی و کیان کشور، سند متقنی بر نقش‌آفرینی ارزشمند این نیروی مردمی است.

امروز نیز بسیج به عنوان یک بازوی توانمند و تأثیرگذار، با همان روحیه انقلابی و تحت هدایت‏‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب توانسته با بهره‏ گیری از توان علمی و دانش بومی، نقش مؤثری در عرصه‏‌های مختلف جامعه داشته باشد و بنابر ضروریات برای اعتلای ایران اسلامی بی‏‌ادعا و خالصانه حرکت کند.

خوشبختانه علاقه جوانان تحصیلکرده و دانشجو برای پیوستن به این نیروی مردمی و انقلابی نشان از کارآمدی این نیرو در تحقق آرمان‏‌های انقلاب دارد.

مایه افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و نهادی مردمی در راستای رشد فرهنگ بسیجی و تعمیق باورهای ارزنده اسلامی گام برداشته و دانش، تزکیه نفس و اخلاق‏مداری را سرلوحه برنامه‏ های خود قرار داده است.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تأسیس بسیج مستضعفین را به تمامی دریادلان بسیجی تبریک می‏ گویم و از درگاه خداوند منان برای همه عزیزان، عزت، سربلندی و موفقیت آرزومندم».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول