اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

کرمانشاه

به همت انجمن فریا

سومین بازارچه خیریه در پاوه برپا شد

سومین بازارچه خیریه به همت انجمن قاصدان مهربانی (فریا) با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شهرستان پاوه افتتاح شد.

سومین بازارچه خیریه در پاوه برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه، به همت انجمن قاصدان مهربانی (فریا) سومین بازارچه خیریه با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند حمایت با حضور مردم و مسؤولان ظهر امروز افتتاح شد.

مدیرعامل انجمن قاصدان مهربانی پاوه در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سومین بازارچه خیریه انجمن فریا در روزهای یکم و دوم آذرماه از ساعت 10 صبح الی 10 شب در سالن امام خمینی (ره) پاوه  به نفع دانش‌آموزان نیازمند حمایت و باهمکاری اداره اموزش و پرورش شهرستان پاوه برپا است.

بهزاد حبیبی افزود: این بازارچه شامل ۳۰ غرفه همچون کتاب، بازی‌های فکری، سلامت، اورژانس اجتماعی، مشاوره آموزش و پرورش و مهدها، انواع غذاها، شیرینی، دسر و نیز غذاهای محلی است.

وی با تشریح اهداف راه‌اندازی این بازارچه خیریه، گفت: یکی از اهداف برگزاری این بازارچه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، معرفی حرفه و مشاغل خانگی به بازار کار‌ است که این کار در سال‌های گذشته بسیار‌ مفید بوده به طوری که با معرفی این افراد با بازار کار رونقی در کسب و کارشان ایجاد شده است.

حبیبی افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری بازارچه خیریه انجمن فریا ایجاد فضای شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و نیز آموزش فعالیت‌های زیست محیطی و خیرخواهانه و تقویت حس نوع‌دوستی است که این کار با حضور سمن‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله محیط زیست، خیریه و کارآفرینی نمود یافته است.

مدیرعامل انجمن قاصدان مهربانی پاوه با اشاره به مشارکت سه سمن التیام، ژیانه‌وه و ژیوای در حوزه‌های خیریه، مبارزه با اعتیاد و محیط زیست، گفت: تنوع برنامه‌های هنری و فرهنگی در‌ 2 روز و در‌ کنار جمع‌آوری عواید بازارچه در راستای گروه هدف بازارچه و همچنین فرهنگ‌سازی در قالب کمپین نه به شکار و نیز کمپین نه سیگار و اعتیاد از جمله اهداف این بازارچه است.

گفتنی است، در پاییز ۱۳۹۵ جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان پاوه با برگزاری نخستین بازارچه خیریه ضمن حمایت از گروه هدف مدنظر خود در فضایی شاد و مفرح به توسعه کارآفرینی و اشتغال شهرشان کمک کردند.

این گروه که در نخستین تجربه خود بازارچه‌ای در ۱۶ غرفه به «نفع معلولان» نیازمند شهرستان برپا کردند که با استقبال مردم مواجه شد، همچنین با ثبت انجمن قاصدان مهربانی (فریا) دومین بازارچه خیریه با هدف کمک به کودکان نیازمند درمان در روزهای اول و دوم شهریور ماه ۱۳۹۶ برپا شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول