اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

بالاترین هزینه تبلیغات تلویزیونی برای «رابین‌هود»

فیلم سینمایی «رابین‌هود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار داشته است.

بالاترین هزینه تبلیغات تلویزیونی برای «رابین‌هود»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، طبق داده‌های آماری تحلیلی کمپانی «iSpot.tv» فیلم سینمایی «رابین‌هود» بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار برای ۱۰۳۷ مورد تبلیغ در ۳۵ شبکه داشته است.

این آگهی‌های تبلیغاتی فیلم «رابین هوود» از شبکه‌هایی نظیر «فاکس»، «ان‌بی‌سی» و «کمدی سنترال» و در طی برنامه‌های چون «فوتبال ان‌اف‌ال»، «بسکتبال ان‌بی‌اِی» و «مانیفِست» پخش شده‌اند.

پس از فیلم «رابین‌هوود»، انیمیشن «رالف اینترنت را قطع می‌کند» محصول کمپانی دیزنی به میزان ۱۱۱۹ بار در ۳۷ شبکه به روی آنتن رفته و مبلغ ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار دلار برای این آگهی‌ها و تبلیغات هزینه شده است.

فیلم «کتاب سبز» از یونیورسال پیکچرز با ۶ میلیون و ۵۰ هزار دلار، «کرید۲» با ۶ میلیون و ۴۰ هزار دلار از کمپانی برادران وارنر و «Instant Family»(خانواده فوری) از کمپانی پارامونت با ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار دلار به ترتیب در مکان‌های سوم تا پنجم پرهزینه‌ترین آگهی‌های فیلم قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول