اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

»USA Today» گزارش کرد

افزایش 67 درصدی مرگ زنان آمریکایی در اثر الکل

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، شمار مرگ و میر زنان در اثر مصرف الکل طی یک دهه گذشته با بیش از 67 درصد رشد مواجه بوده است.

افزایش 67 درصدی مرگ زنان آمریکایی در اثر الکل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، شمار مرگ و میر زنان در اثر مصرف الکل طی یک دهه گذشته با بیش از 67 درصد رشد مواجه بوده است. 

داده‌های جدید دانشگاه واشنگتن حکایت از افزایش عجیب شمار مرگ زنان آمریکایی از سال 2007 تا 2017 دارد. 

محققان این پژوهش باور دارند، مرگ و میر در اثر استعمال مواد افیونی و الکل در ایالات متحده آمریکا متمرکز شده است.

داده‌های دانشگاه واشنگتن که برای اولین بار توسط USA Today گزارش شده است، حکایت از افزایش قابل توجه مرگ و میر در اثر الکل میان زنان و سالمندان دارد؛ این بررسی یک سال پس از اطلاعات دولت فدرال مبنی بر افزایش مصرف الکل میان زنان صورت گرفت.

پژوهشگران با بیان اینکه نمی‌دانند چرا مصرف الکل میان زنان این کشور شایع شده است، اظهار داشتند: «نتیجه تغییر هنجارهای اجتماعی و استرسی که زنان شاغل در محیط کار متحمل می‌شوند احتمالا با میزان مصرف الکل آنها ارتباط مستقیم دارد».

یک گزارش منتشر شده در ماه می حکایت از آن داشت که حداقل 85 میلیون و 500 نفر از زنان آمریکایی الکل مصرف می‌کنند و بیش از 33 میلیون نفر از‌ آنها در طی روز از سیگار و مشتقات آن استفاده می‌کنند. 

براساس آمارو  ارقام به دست آمده سوی موسسه ارزیابی و برآورد سلامت دانشگاه کلمبیا (IHME)، شمار مرگ و میر در اثر مصرف الکل در واشنگتن، جورجیا و آلباما بیش از دیگر نقاط ایالات متحده آمریکا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول