اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اوزان 55، 60، 63 و 84 كيلوگرم

كشتی‌گيران قم به 4 مدال قهرمانی كشور دست يافتند

كشتی‌گيران فرنگی‌كار استان قم موفق به كسب چهار مدال نقره و برنز از پيكارهای كشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان كشور شدند.

كشتی‌گيران قم به 4 مدال قهرمانی كشور دست يافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدارسیون کشتی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور در گروه (الف) به مدت دو روز به میزبانی سالن کوثر شهر آبادان برگزار شد و در پایان تیم‌های خوزستان، فارس و البرز به ترتیب بعنوان های اول تا سوم رسیدند و سهم قم چهار مدال نقره و برنز بود.

در این پیکارها تیم منتخب کشتی فرنگی قم موفق به کسب سه نشان نقره و یک برنز شد، مدال‌هایی که در اوزان 55، 60، 63 و 84 کیلوگرم به دست آمد و در رده‌بندی نهایی بخش تیمی، تیم هیأت کشتی قم رتبه پنجم را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در انفرادی دو مقام پنجمی نیز کسب کرد.

در این پیکارها مهدی قربانی‌صمد در وزن 55 کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن 63 کیلوگرم و هادی علیزاده‌پورنیا در وزن 84 کیلوگرم موفق به کسب سه نشان نقره شدند، رضا مردی در وزن 60 کیلوگرم برنز گرفت و علی زینتی‌رفاه در وزن ۸۷ کیلوگرم به همراه محمدعلی حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم پنجم شدند.

اما در بخش تیمی این دوره از پیکارها به ترتیب تیم‌های خوزستان، فارس، البرز، لرستان، قم، تهران، کردستان، توابع تهران، مازندران  و اردبیل رتبه‌های اول تا دهم را کسب کردند، در حالی که تیم قم در رده‌بندی برای کسب مقام پنجم موفق به شکست 6 بر چهار تیم تهران شد.

در فینال تیم خوزستان 10 بر صفر برابر فارس صاحب برتری شد و در رده‌بندی تیم البرز هشت بر دو تیم لرستان را شکست داد و سوم شد، در حالی که تیم‌ها ابتدا در دو گروه پنج تیمی با یکدیگر رقابت کردند و در گروه نخست تیم‌های خوزستان، البرز، تهران، کردستان و اردبیل و در گروه دوم تیم‌های هیأت فارس، لرستان، قم، توابع تهران و مازندران برابر یکدیگر به میدان رفتند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول