اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

مدیرعامل جدید مؤسسه تبیان معرفی شد

در نخستین جلسه هیئت مدیره جدید مؤسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان، مدیرعامل این مؤسسه معرفی شد.

مدیرعامل جدید مؤسسه تبیان معرفی شد

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری فارس، نخستین جلسه هیئت مدیره مؤسسه فرهنگی، اطلاع‌رسانی تبیان بعد از ظهر امروز (شنبه ۲۷ آبان) با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی در دفتر حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در آن کمیل خجسته به‌عنوان مدیرعامل جدید این مؤسسه معرفی شد.

خجسته دارای تحصیلات کارشناسی ارشد پیوسته علوم سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) و دانشجوی دوره دکترای علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است. «دستینه وب»، «نقش هیئت رزمندگان در سیاست ایران»، «اقبال لاهوری» و «پیرمردها» از جمله کتب تألیف شده توسط وی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از این طی احکام جداگانه‌ای آقایان علی عسگری، یاسر جلالی، مجتبی حمیدیان، میثم غلامی، محمد شریف‌خانی، مسعود فیاضی و کمیل خجسته را به‌عنوان اعضای هیئت مدیره موسسه فرهنگی، اطلاع‌رسانی تبیان منصوب کرده بود.

خجسته فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق بوده و هم‌اکنون دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی است. وی همچنین تألیفات متعددی در حوزه جوانان داشته و هم‌اکنون نیز در مدارس و دانشگاه‌های کشور مشغول به تدریس است. وی متولد سال ۱۳۶۱ و یکی از مدیران دهه شصتی محسوب می‌شود.

مدیرعامل جدید تبیان پیش‌ازاین نیز عضو کارگروه اطلاع‌رسانی موسسه تبیان بوده و سابقه عضویت در شورای آموزش خبرگزاری مهر، کارگروه‌های تخصصی موسسه همشهری و سردبیری برنامه‌های رادیویی را در کارنامه خود دارد اما مهمترین بخش سابقه اجرایی او به دوران مدیریت «پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله خامنه‌ای» برمی‌گردد. خجسته سال‌ها مسئولیت این بخش را برعهده داشت و توانست با نوآوری‌های خود Khamenei.ir و محصولات مرتبط با آن را به یکی از جریان‌سازترین رسانه‌های مربوط به رهبری تبدیل کند و با این کارنامه راهی موسسه تبیان می‌شود.

موسسه تبیان در سال ۱۳۸۰ تأسیس شد و در آن سال‌ها توانست در مدت کوتاهی به یکی از مؤثرترین مراکز فرهنگی در عرصه وب تبدیل شود و به نظر می‌رسد در دور جدید هم بتواند دوباره به یکی از مراکز جریان ساز فرهنگی تبدیل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول