اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

بازار SME هشت تایی شد/ درج نماد راهیابان فردا در فرابورس

با پذیرش هشتمین شرکت در بازار شرکت های کوچک و متوسط و هفتمین شرکت در تابلوی رشد ،تعداد شرکت‌های فرابورس به یکصد و هشتاد و پنجمین ناشر رسید.

بازار SME هشت تایی شد/ درج نماد راهیابان فردا در فرابورس

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس،شرکت راهیابان فردا پس از احراز شرایط پذیرش در 23 آبانماه 97 به عنوان یکصد و هشتاد و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت با نماد معاملاتی "هفردا" به عنوان هشتمین شرکت در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط و هفتمین شرکت در تابلوی رشد شناخته می‌شود که در گروه پیمانکار صنعتی و زیر گروه مدیریت پسماند حضور دارد .

در وبسایت شرکـت راهیابان فردا آمده این مجموعه به همت چند تن از مدیران فعال در عرصه صنعت و خدمات توسط علیرضا هوشمندی قانع ، سیامک اکبریان و زهره هوشمندی قانع در سال 1378 به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شـده و طی شــماره 15504 نزد اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسیده است .

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده دو اساسنامه شامل خدمات ساختمانی انجام کلیه امـور مربوط به ساختمان سازی و راهسازی،خدمات فنی انجام کلیه امور فنی نظیر داربست بندی ایزوله کاری تاسیسات رنگ آمیزی و خدمات عمومی انجام امور عمومی سازمان‌ها،اداره‌ها،نهادهای دولتی و خصوصی و اطلاع رسانی است.

این شرکت در سال 1381 پس از تغییراتی در اهداف اساسنامه و سـهامداران و خـروج سیامک اکبریان،بصورت تخصصـی در زمینه‌های خدمات شهری شامل جمع آوری و حمل زباله و نظافت شهرها ،بازیافت،فضای سبز و مشاور در زمینه مکانیـزاسـیون و اخذ نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی جهـت مونتاژ ماشین آلات و تجـهیـزات وابـسته به فعـالیت خود ادامه داد  و اینک پـس از گذشت 12 سال ازتاریخ تأسیس ایـن شـرکت تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خـدماتی در سطح ایران شده است و در تلاش است به بازار کشورهای همسایه راه یابد.

هم اکنون در بازار شرکت‌های کوچک و متوسط فرابورس ایران شرکت‌های ماداکتیو استیل کرد،کنترل گاز اکباتان،تولیدی آذر باتری ارومیه،کولاک شرق،مجتمع تولیدی نیلی صنعت کرمان،سیمان سفید ارومیه و دو شرکت گز سکه و مجتمع پترو صنعت گامرون پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول