اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در خطبه‎های نماز جمعه عنوان شد

انتقاد امام جمعه بندرترکمن از دخالت برخی نمایندگان گلستانی مجلس در عزل و نصب‎ها/ آیا حضور بانوان در ورزشگاه دفاع از ارزش‎های اسلامی است؟

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه در بندرترکمن بارها عزل و نصب‌ها بر اثر فشار نماینده مجلس شورای اسلامی و اطرافیان نماینده اتفاق افتاده است، گفت: این عزل و نصب‌ها براساس شایسته‌سالاری نیست.

انتقاد امام جمعه بندرترکمن از دخالت برخی نمایندگان گلستانی مجلس در عزل و نصب‎ها/ آیا حضور بانوان در ورزشگاه دفاع از ارزش‎های اسلامی است؟

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام محمد صالح منصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز شهادت سردار مخلص شهید زین‌الدین در سال 1362 اظهار کرد: فردی این شهید بزرگوار را در خواب دید و گفت شما به یاد ما  هستید یا خیر، و این شهید بزرگوار در عالم خواب به این فرد فرمودند که اگر شما به یاد ما باشید ما نیز به یاد شما خواهیم بود و شما را دعا می‌کنیم.

وی به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: هفته وحدت از ولادت با سعادت پیامبر اکرم(ص) به روایت اهل تسنن آغاز می‌شود و این هفته بسیار ارزشمند است.

امام جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه استان گلستان یک استان ترغیبی است، ادامه داد: باید در این استان از افراطی‌گری چه در اهل تسنن و چه در تشیع بپرهیزیم چراکه دشمن تفرقه بین مسلمانان را هدف قرار داده است.

منصوری یادآور شد: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای هم‌سو شدن در مسائل دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: از قوه قضائیه برای اعدام دو تن از مفسدین اقتصادی در کشور یعنی مفسدان سکه و ارز و طلا تشکر می‌کنیم، با اعدام این دو نفر قیمت سکه، دلار و ارز پایین آمد.

امام جمعه بندر ترکمن تاکید کرد: در گذشته نیز اعلام شده بود که اعدام تعدادی از مفسدان اقتصادی قطعاً در بازار طلا و ارز اثرگذار خواهد بود و مفسدان در بازار  به خود می‎آیند، متاسفانه گاهی اوقات به این موضوعات بی‌توجهی می‌شود.

منصوری به دیدار مقام معظم رهبری با قهرمانان بازی‌های پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که اعتماد به نفسی که شما نشان دادید بسیار ارزشمند بود یک نمونه آن این بود که بانویی با چادر پرچمدار کاروان ایران در این مسابقات بود که این به مفهوم ایستادگی در برابر ولنگاری‌های فرهنگی دنیا است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند شما ورزشکاران با این اقدام از دین و عفاف و حجاب دفاع کردید و افزودند این کار بسیار جرات می‌خواهد و بسیاری از افراد توانایی رویارویی با کاروان کفر را ندارند.

امام جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه فرامین مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مسؤولان برای حمایت بیشتر از ورزشکاران محجبه باشد، افزود: معظم‌له فرمودند که اگر از ظرفیت‌های ملی درست استفاده شود مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

منصوری از رئیس جمهور و معاون اولش گلایه کرد و تاکید کرد: در هفته گذشته عنوان کردند چه اشکال دارد مکانی در ورزشگاها برای حضور بانوان باشد، نخست آنکه شما مقلد هستید و نمی‌توانید فتوا بدهید، این مسأله در تخصص مراجع است نه تخصص شما.

وی ادامه داد: این افراد باید فتوا مراجع را نگاه کنند، همه مراجع در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه حکم به حرمت دادند و اکثریت آنها بارها این مهم را تاکید کردند حال چطور رئیس جمهور و معاون اول ایشان حرف مراجع را نادیده می‌گیرد؟!

امام جمعه بندر ترکمن با بیان اینکه رئیس جمهور باید فیلم بازی ایران با پرتغال را نگاه کند، گفت: در چهارم تیرماه سال ۱۳۹۷ این بازی برگزار شد و بسیاری از زنان و دختران ایرانی با برداشتن روسری‌های خود با بی‌حیایی به این فوتبال نگاه کردند.

منصوری افزود: در بازی پرسپولیس و تیم ژاپنی نیز وضعیت تماشاگران را دیدید، رئیس جمهور در گرفتن حکم خود قسم یاد کرده که پایبند دین اسلام باشد و از ارزش‌های اسلامی و وصایای شهدا دفاع کند حال گرفتن این مواضع آیا خیانت به خون شهدا و برخلاف حکم اسلام نیست؟

منصوری افزود: در هفته گذشته رئیس جمهور عنوان کردند که من نه چپ را قبول دارم و نه راست را؛ آیا این دروغ نیست، رئیس جمهور بارها اعلام کردند که اصلاح‌طلب هستم و ۲۴ میلیون به من رای دادند و باید افرادی انتخاب کنم که اصلاح‌طلب باشند.

وی افزود: رئیس جمهور عنوان کردند که عزل و نصب‌ها بر اساس شایستگی است و مردم می‌دانند که این موضوع نیز دروغ است و برخی مسؤولان براساس فشارها عزل و نصب می‌شوند نه شایسته‌سالاری.

امام جمعه بندر ترکمن گفت: در بندرترکمن بارها عزل و نصب‌ها بر اثر فشار نماینده مجلس شورای اسلامی و اطرافیان نماینده و براساس غیرشایسته‌سالاری اتفاق افتاده و بارها به نماینده تذکر داده شده اما متأسفانه توجه نشده است و این عزل و نصب‌ها بر روی شایسته‌سالاری نیست بلکه بر روی مسائل دیگر استوار است.

انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول