اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

آذربایجان غربی

معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد ماکو مطرح کرد

شرکت منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه لجستیک ترکیه گامی در جذب فعالان اقتصادی

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو گفت: منطقه آزاد ماکو با هدف جذب فعالان اقتصادی در منطقه، در نمایشگاه لجستیک کشور ترکیه شرکت کرد.

شرکت منطقه آزاد ماکو در نمایشگاه لجستیک ترکیه گامی در جذب فعالان اقتصادی

ابراهیم جلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: نمایشگاه لجیترنس ترکیه ۲۰۱۸ از دیروز با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت بین المللی در فضایی به مساحت حدود پنج هزار متر مربع در مرکز بین المللی نمایشگاه های این کشور گشایش یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت های فعال در زمینه حمل و نقل و لجستیک از اروپا و آسیا از جمله کشورهای ایتالیا، آلمان، اتریش، چین، هند و ترکیه در این نمایشگاه شرکت کردند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو گفت: با توجه به اینکه لجستیک و خدمات حمل و نقل از مهمترین محورهای توسعه منطقه آزاد ماکو است، این سازمان با هدف معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لجستیک و ارائه برنامه ها و سایت پلان احداث دهکده لجستیک در رویدادهای بین المللی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه مذاکراتی مفیدی با برخی از سرمایه گذاران و همچنین شرکت های حمل و نقل در خصوص استفاده از ظرفیت مرز بازرگان و پلدشت انجام یافته است.

جلیلی اظهار کرد: همچنین تمرکز بر جلب توجه فعالان اقتصادی در این زمینه به منطقه آزاد ماکو از برنامه های روزهای آینده همکاران سازمان در این نمایشگاه است.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول