اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

ادامه بارش برف در ارتفاعات هراز و کندوان/ تردد در محورهای مازندران عادی و روان است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

ادامه بارش برف در ارتفاعات هراز و کندوان/ تردد در محورهای مازندران عادی و روان است

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر در ارتفاعات هراز و کندوان شاهد بارش برف هستیم و باتوجه به اینکه طی روزهای گذشته در این محدوده‌ها شاهد بارش برف بودیم برف خوبی در کناره‌های جاده نشسته است.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی نیز تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: چهارشنبه هفته جاری شاهد ترافیک روانی در محورهای مازندران بودیم که نسبت به وضعیت جاده‌های مازندران آرام شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته همانند هفته‌های گذشته در محورهای مازندران درحال اجرا است، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، تصریح کرد: محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

وی اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی و ریزش برف در محورهای کوهستانی مازندران توصیه پلیس به رانندگان این است اگر ضرورت نیست رانندگی در شب را به زمان دیگری موکول کرده و از رانندگان هنگام شب در گردنه‌ها و محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تجهیز خودروها به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی، همراه داشتن لباس گرم، سلامت فنی خودروها و سیستم گرمایشی و برف‌پاک‌کن‌های سالم از توصیه‌های پلیس به رانندگانی است که قصد تردد از محورهای مازندران را دارند.

قدمی در پایان گفت: رانندگان قبل از تردد وضعیت راه‌ها را با تماس با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 از مرکز کنترل راه‌ها استعلام کرده و سپس در محورها تردد کنند تا شاهد بروز مشکلی نباشیم.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول