اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فرانسه: ترامپ باید به جای انتقاد از ماکرون نجابت نشان می‌داد

دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به جای انتقاد از «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه بایستی در سالروز حمله تروریستی پاریس قدری «نجابت» نشان می‌داد.

فرانسه: ترامپ باید به جای انتقاد از ماکرون نجابت نشان می‌داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به جای انتقاد از «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه بایستی در سالروز حمله تروریستی پاریس قدری «نجابت» نشان می‌داد. 

ترامپ روز سه‌شنبه در سالروز حمله سال ۲۰۱۵ گروه تروریستی داعش به چند منطقه در پاریس از امانوئل ماکرون انتقاد کرد و گفت که محبوبیت او در فرانسه پایین است. 

 «بنیامین گرویوکس»، سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه در پاسخ به حملات ترامپ به ماکرون گفت: «داشتیم یاد ۱۳۰ نفر از هم‌میهنانمان که سه سال پیش در پاریس ترور شدند را گرامی می‌داشتیم؛ بنابراین به زبان انگلیسی می‌گویم: "مناسب بود نجابت نشان داده می‌شد.»

ترامپ در روزهای گذشته انتقاد از ماکرون را که پیشنهاد داده کشورهای اروپایی برای تضمین دفاع از خود یک نیروی نظامی مشترک تشکیل دهند، شدت بخشیده است. 

رئیس‌جمهور آمریکا طرح تشکیل ارتش اروپایی برای دفاع از کشورهای قاره سبز در برابر آمریکا، روسیه و چین را «بسیار توهین‌آمیز» توصیف کرده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول