اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر آموزش و پرورش خبر داد

احداث باشگاه‌های رفاهی برای بازنشستگان فرهنگی در سراسر کشور

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان گفت: تلاش می‌شود، باشگاه‌های رفاهی خاص بازنشستگان در سراسر استان‌ها احداث و راه‌اندازی شود.

احداث باشگاه‌های رفاهی  برای بازنشستگان فرهنگی  در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد صافی ظهر امروز در مراسم تقدیر از بازنشستگان سال 1396 اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: یاد گرفتن و یاد دادن بزرگترین نعمت برای انسان است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان با اشاره به تاکید ادیان مختلف به علم‌آموزی عنوان کرد: در همه مکاتب و ادیان بر یادگیری تاکید شده است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان آموزش و پرورش باید بر خود ببالند که 30 سال به فرزندان این سرزمین آموزش داده‌اند، تصریح کرد: موفقیت دانش‌آموزان نشان از اندیشه و کار معلمان دارد.

صافی معلمی را عشق خواند و گفت: باید اعتقاد داشته باشیم که معلمی بسیار ارزشمند است و تمام کردار و رفتار معلمان ارزشمند بوده و تاثیرگذار است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بازنشستگان با بیان اینکه تربیت همان جریان رشد انسان توسط معلمان محسوب می‌شود، افزود: فعالیت معلمان ارزشمند هستند اما کار در دوره ابتدایی با توجه به پایه‌گذاری ارزشمندتر است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای جایگاه بازنشستگان بیان کرد: تلاش می‌شود، باشگاه‌های رفاهی خاص بازنشستگان در سراسر استان‌ها احداث و راه‌اندازی شود.

صافی در ادامه با اشاره به لزوم استفاده از فکر، اندیشه و تجربه بازنشستگان بیان کرد: باید از این ظرفیت برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت استفاده شود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول