اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر و دستگیری ۵۰ نفر قاچاقچی در 22 روز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 50 نفر قاچاقچی و کشف بیش از یک تن موادمخدر در 22 روز فعالیت ماموران این پلیس خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر و دستگیری ۵۰ نفر قاچاقچی در 22 روز

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حاشیه طرح رعد 18 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۴۸ ساعته گذشته، شناسایی، دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر  را در دستور کار داشته است، اظهار داشت: در این عملیات ۸۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و۳۴۰ معتاد متجاهر در سراسر تهران جمع آوری شدند.

سرهنگ بخشنده گفت: در ۲۲ روز گذشته موفق شدیم 8 باند متشکل از ۵۰ نفر قاچاقچی را در محورهای منتهی به تهران زمینگیر کرده و یک تن و ۲۲۳ کیلو گرم مواد را کشف و ضبط کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه محورهای منتهی به شهر تهران  و مناطقی که آلوده به مواد مخدر هستند تحت کنترل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول