اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ایران جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی و شهادت تعدادی از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

ایران جنایات اخیر رژیم صهیونیستی  در غزه را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به ترور یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین و شهادت جمعی دیگر از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه، ضمن محکوم کردن این جنایات، رژیم صهیونیستی را تجسم عینی تروریسم  دولتی در منطقه توصیف کرد.

وی افزود: سریال ترور و جنایت و تجاوز رژیم  اشغالگر قدس با حمایت و تشویق دولت آمریکا و سکوت و همراهی برخی از کشورهای منطقه همچنان ادامه دارد.

 قاسمی خواستار مداخله فوری مجامع بین‌المللی برای توقف ماشین جنگی و ترور رژیم صهیونیستی شد.

در درگیری یکشنبه شب (21 آبان ماه) بین کماندوهای رژیم صهیونیستی و گردان‌های القسام هفت تن از اعضای القسام از جمله یک فرمانده به شهادت رسیدند و در مقابل یک افسر بلندپایه صهیونیست کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شد. 

این درگیری‌ها دوشنبه شب نیز ادامه یافت و مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات مداوم رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه حدود یکصد موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول