اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تریپونیو اندونزی:

توجه به بومی‌ها صنعت گردشگری را تقويت می‌كند

مدیرعامل تریپونیو اندونزی با بيان اينكه بومی‌ها کارآفرینان صنعت گردشگری هستند، گفت: اگر به اين قشر توجه شود می‌توان به توسعه گردشگری رسید.

توجه به بومی‌ها صنعت گردشگری را تقويت می‌كند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آلفونس آدیتیا امشب در پنل فناوری و گردشگری فرهنگی در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری در همدان با تأکید بر لزوم نفوذ اینترنت برای توسعه گردشگری اظهار کرد: بومیان کارآفرینان صنعت گردشگری هستند و باید به آنها استفاده از تکنولوژی آموزش داده شود.

وی با بیان اینکه معتقدم با توجه به بومی‌های هر منطقه می‌توان به توسعه گردشگری دست یافت، توجه شود می‌توان به توسعه گردشگری رسید، گفت: بستر فضای مجازی می‌تواند ارتباط با بومیان را میسر و آن را تقویت کند.

مدیرعامل تریپونیو اندونزی با بیان اینکه تعریف بسته‌های جدید و سفرهای جدید به معنای اشتغال جدید است، گفت: نسل جدید به دنبال سفرهای بیشتر و آشنایی با فرهنگ دیگر کشورها هستند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی جوامع پنج مقدمه دارد که یکی از آنها بحث‌های محتوایی است، افزود: با توجه به وجود آثار مختلف طبیعی و گردشگری در جوامع محلی باید به بومی‌های آنها آموزش می دهیم که چطور تاریخ خود را به دیگران معرفی کنند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول