اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تماس‌های مصر و رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس در غزه

رئیس سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که تلاش‌های مربوط به توافق با حماس با وجود ترور برخی فرماندهان گردان‌های القسام، ادامه دارد.

 تماس‌های مصر و رژیم صهیونیستی برای برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عاموس یادلین» امروز دوشنبه پیش‌بینی کرد که تلاش‌ها برای دستیابی به توافق با حماس ادامه یابد زیرا هر دو طرف توان مهار حوادث را دارند.

یادلین در مصاحبه با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود که کابینه امنیتی این رژیم در مرحله آینده با آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس موافقت خواهد کرد و این توافقنامه شامل مذاکرات درباره اسرائیلی‌های بازداشت‌شده در غزه و جنازه نظامیان اسرائیلی در اسارت مقاومت خواهد شد.

در همین رابطه رادیو رژیم صهیونیستی گزارش کرد که برخی نهادهای اسرائیلی در امکان اجرای آتش‌بس در این مرحله تردید دارند زیرا ابتدا بایستی از تثبیت آرام‌سازی به مدت چند هفته یا یک ماه اطمینان حاصل شود و پس از آن می‌توان به مرحله بعدی منتقل شد.

خبرگزاری «معا» فلسطین نیز به نقل از برخی منابع محلی گزارش داد که طرف‌ مصری در حال انجام تماس‌هایی با تمامی طرف‌ها برای بازگشت آرامش به مرز نوار غزه است.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه نیز در حمله به «خان یونس» دستکم هفت نفر از اعضای گردان‌های القسام از جمله چند فرمانده آن را به شهادت رساند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول