اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه خبر داد

جزئیات تصادف زنجیر‌‌ه‌ای 6 خودرو در محور فیروزکوه/ خواب‌آلودگی باز هم حادثه آفرید

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه با اشاره به جزئیات تصادف زنجیره‌ای بامداد امروز این محور، علت اصلی این حادثه را خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان دانست.

جزئیات تصادف زنجیر‌‌ه‌ای 6 خودرو در محور فیروزکوه/ خواب‌آلودگی باز هم حادثه آفرید

محمدرضا محمودی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند درباره شرح سانحه امروز محور دماوند – فیروزکوه اظهار کرد: در صحنه نخست، یک دستگاه کامیون به علت خواب‌آلودگی راننده در محور واژگون و سبب توقف خودروهای پشت سر خود می‌شود که برخی برای امدادرسانی به راننده آن اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از این سانحه در حالی که خودروها متوقف بودند، یک وسیله نقلیه تریلر بر اثر خواب‌آلودگی در صحنه دوم از پشت سر با دو دستگاه پراید و یک دستگاه سوناتا و همچنین دو کامیون دیگر برخورد می‌کند که دو تن از سرنشینان یکی از خودروهای پراید در صحنه حادثه فوت می‌کنند.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه با بیان اینکه این سانحه چهار مجروح به همراه داشت، تصریح کرد: علت این سانحه با وجود همه هشدارهایی که داده می‌شود، متأسفانه باز ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی خودروی راننده تریلر بوده است.

محمودی در خصوص وضع محور دماوند - فیروزکوه بیان کرد: اکنون این محور از وقوع حادثه پاکسازی شده و مشکلی در تردد خودروهای عبور وجود ندارد.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه تأکید کرد: رانندگان به خصوص دارندگان وسایل نقلیه سنگین حتماً در طول رانندگی مدت زمانی را استراحت کنند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول