اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد

تصادف اتوبوس و تریلر در محور دامغان با 2 کشته/ باز هم آمار متناقض در شمار مصدومان!

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: دو نفر از هم‌وطنانمان در تصادف اتوبوس و تریلر در محور دامغان جان باختند.

تصادف اتوبوس و تریلر در محور دامغان با 2 کشته/ باز هم آمار متناقض در شمار مصدومان!

تقی کبیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: بامداد جمعه، هجدهم آبان ماه، بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تریلر کشنده در محور دامغان به سمنان، دو نفر کشته و 10 نفر مجروح شدند.

وی تصریح کرد: این اتوبوس 27 سرنشین داشت که در محور دامغان، با یک دستگاه تریلر کشنده برخورد کرد و متأسفانه بر اثر آن، دو نفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان سمنان اظهار داشت: این حادثه رانندگی در ساعت سه و 35 دقیقه بامداد جمعه، هجدهم آبان ماه و در کیلومتر 70 محور دامغان- سمنان رخ داده است.

کبیری بیان داشت: اتوبوس سانحه‌دیده از مشهد به تهران در حال سیر بوده است که متأسفانه در آن، راننده و یک زن در اتوبوس حین وقوع حادثه جان خود را از دست دادند.

وی شمار مصدومان این حادثه رانندگی را 10 نفر از مسافران اتوبوس اعلام کرد و گفت: مصدومان با تلاش نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین بی‌توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس را علت وقوع این حادثه بر اساس بررسی‌های کارشناسان پلیس راه اعلام کرد.

اورژانس: شمار مصدومان؛‌ 24 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس؛ اورژانس استان سمنان نیز در همین حال با انتشار اسامی مصدومان حادثه رانندگی بین اتوبوس مسافری و تریلر کشنده در محور دامغان، شمار آنها را 24 مصدوم اعزامی و دو نفر فوتی اعلام کرد.

برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه رانندگی نیز هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

دستور استانداری؛ هنوز روی زمین

تفاوت شمار مصدومان تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک تریلر کشنده در محور دامغان به سمنان بر اساس اعلام پلیس راه و اورژانس نشان می‌دهد که جلسات شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان جهت محدودسازی نیروهای در میدان در زمان حوادث و بحران‌ها برای خودداری از بیان آمارها هنوز به نتیجه نرسیده است.

چندی پیش استانداری سمنان با برگزاری نشستی که فقط برخی رسانه‌ها در آن اجازه حضور یافته بودند، به مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوادث و بحران‌ها تأکید کرده بود تا آمارهای مربوط به این بخش صرفاً با هماهنگی منتشر شود که گویا این دستور هنوز جنبه عملی به خود نگرفته است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول