اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی کرمانشاه:

نیم ضریح حضرت زینب(س) در کرمانشاه رونمایی شد

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری پنج مراسم ویژه شهادت امام رضا(ع) در مرکز این استان گفت: رونمایی از نیم ضریح حضرت زینب(س) محوری‌ترین برنامه بود.

نیم ضریح حضرت زینب(س) در کرمانشاه رونمایی شد

حسن موحد امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دومین مراسم بزرگداشت سالروز شهادت امام رئوف به همت آستان قدس رضوی طی سال‌جاری در استان برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه استان افتخار دارد زیر سایه این خیمه‌گاه عاشورایی در عرصه‌های جهادی خیمه امام رضایی در کرمانشاه خدمت کنند بیان کرد: پس از گذشت 2 سال از تشکیل آستان قدس رضوی استان تاکنون 2 هزار و 200 نفر خادمیار رضوی در عرصه‌های مختلف جهادی مشغول به خدمت و فعالیت هستند.

وی به عرصه‌های خدمتی خادمیاران رضوی در عرصه‌های کمیته زیارتی، سلامت، امدادونجات، محرومان و نیازمندان، وقف و نذورات، ورزشی و ... اشاره و تصریح کرد: بیش از چهل عرصه خدماتی ساماندهی شده است، امسال نیز برای دومین بار با تشکیل ستاد رضوی استان مراسمات محوری و ویژه شهادت امام هشتم(ع) در 14 شهرستان توسط خادمیاران و حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

موحد با یادآوری برگزاری پنج مراسم محوری شهادت امام رضا(ع) در مرکز استان کرمانشاه، افزود: شب شهادت حضرت رئوف(ع) در مسجد امام رضا(ع) واقع در پل‌چوبی، مسجد حضرت ابوالفضل در منطقه آقاجان، مسجد امام صادق(ع) در جعفرآباد و مسجد المهدی حکمت‌آباد شهر کرمانشاه با اجرای مراسمات سوگواری و مدیحه‌سرایی در شان حضرت عالم آل محمد(ع) مراسمات ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

موحد به دیگر مراسمات این نهاد اجرایی در همین ایام به ویژه سرکشی از 800 خانوار محروم استان کرمانشاه اشاره و بیان کرد: طرح تکریم رضوی و ذبح 50 راس گوسفند قربانی وقف شده از سوی مردم کرمانشاه و دیدار و ایادت از بیماران  منطقه از جمله برنامه‌های آتی استان قدس رضوی استان کرمانشاه است.

مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای مراسم سوگواری سالروز گرامیداشت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در مسجد معتضدی کرمانشاه با حضور خادمیاران و اقشار مردم ولایتمدار استان، اظهار داشت: مراسم رونمایی از نیم ضریح حضرت زینب(س) برای ارسال به کربلای معلی و نیز اطعام رضوی در شهر کرمانشاه انجام پذیرفت.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول