اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌آیت الله اعرافی تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی مدون برای کاهش مشکلات زیارت اربعین در آینده

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ستاد اربعین باید برنامه‌ای مدون و منظم برای آینده برگزاری مراسم اربعین تدوین کند تا هر سال شاهد رفع مشکلات و اعتلای این آیین باشکوه باشیم.

لزوم برنامه‌ریزی مدون برای کاهش مشکلات زیارت اربعین در آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی اربعین، با تاکید بر اینکه همه مراکز و نهادهای سهیم در برگزاری مراسم معنوی و بزرگ اربعین باید با ستاد مرکزی اربعین هماهنگ باشند اظهار کرد: ستاد فرادستی اربعین تجربیات فراوانی در زمینه این مراسم دارد و به همین خاطر باید برنامه‌ای مدون و منظم برای آینده برگزاری مراسم اربعین تدوین کند تا هر سال شاهد رفع مشکلات و اعتلای این آیین باشکوه باشیم.

وی با تاکید بر جلوه مردمی زیارت اربعین، ارائه خدمات مناسب به زائرین را امری ضروری خواند و تصریح کرد: یکی از مسائل راهبری در برگزاری باشکوه مراسم اربعین ارتباط میان دو کشور ایران و عراق است و باید برقراری ارتباطی قوی میان ملت و دولت ایران و عراق و حوزه‌های علمیه قم و نجف، به عنوان یک راهبرد کلان مورد توجه جدی قرار گیرد به ویژه آنکه هم اکنون شاهد توطئه های زیادی برای تخریب این روابط دوستانه هستیم.

امام جمعه قم با تاکید بر ضرورت به حداقل رساندن مشکلات زائرین در مراسم اربعین گفت: یکی از مواردی که حوزه خود را مسوول می‌داند بحث تبلیغ و ارشاد در مراسم اربعین است و در این زمینه آماده همکاری و تعامل بیش از پیش با ستاد اربعین و برنامه‌ریزی فکری در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول