اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان خبر داد

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران زنجانی

رئیس هیأت ووشوی استان زنجان گفت: ووشوکاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشوری، موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند.

کسب 6 مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران زنجانی

رامین موحدنیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشوری ووشو با حضور ورزشکاران سراسر کشور در آبان‌ماه سال‌جاری در اردبیل برگزار شد.

رئیس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار شده است؛ افزود: مسابقات قهرمانی کشوری ووشو در دو رشته تالو و ساندا برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان است؛ بیان کرد: این مسابقات در چین برگزار می‌شود.

موحدنیا با بیان اینکه از استان زنجان نیز 10 ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام شدند؛ گفت: از این تعداد هفت نفر در رشته ساندا و  سه نفر در رشته تالو شرکت کرده بودند.

رئیس هیأت ووشو استان زنجان با اشاره به اینکه ورزشکاران استان زنجان در این رقابت‌ها موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند؛ تصریح کرد: از این تعداد دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو برنز از آن ورزشکاران استان زنجان شده است.

وی با اشاره به اینکه سید محمد حسینی در بخش تالو موفق به کسب سه مدال شد، افزود: او توانست در این رقابت‌ها یک طلا، یک نقره و یک برنز را از آن خود کند.

موحدنیا با اشاره به اینکه افشین سلیمی در رشته ساندا مدال طلا را از آن خود کرد، ادامه داد: توحید هدایت‌پور در این رقابت‌ها مدال نقره رشته تالو را از آن خود کرد و علی محمدی مدال برنز رشته ساندا را برگردن آویخت.

رئیس هیأت ووشو استان زنجان با بیان اینکه سال بعد پنج ووشوکار از استان زنجان در اردوهای تیم ملی حضور خواهند داشت، افزود: در این اردو علاوه بر مدا‌ل‌آوران این رقابت‌ها محسن محمدسیفی با توجه به مدا‌های کسب شده نیز در اردوی تیم ملی حضور دارد.

گفتنی است، مسابقات قهرمانی کشوری ووشو با شرکت 34 تیم و 300 ورزشکار از سراسر کشور به مدت سه روز در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد و 40 داور مسؤولیت داوری این دوره از رقابت‌ها را آن بر عهده داشتند.

انتهای پیام/73009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول