اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای در کنکور سال 98 بررسی شد

نشست بررسی ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای در کنکور سال 98 با حضور معاون فنی و آماری سازمان سنجش کشور برگزار شد.

ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای در کنکور سال 98 بررسی شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، نشست بررسی و تصمیم گیری در مورد ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای در کنکور سال 98  دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

در این نشست جمالی معاون فنی و آماری سازمان سنجش کشور، حسینی مدیرکل دفتر آموزش فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش، دور اندیش مدیر کل دفتر تالیف کتب درسی فنی و حرفه ای و کاردانش سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پروش در جلسه هیأت رییسه دانشگاه نشست بررسی و تصمیم گیری در مورد شرایط شرکت و ضوابط پذیرش فارغ التحصیلان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در آزمون های مرتبط سال 98 در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

در این نشست که با حضور اعضای هیأت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد، جمالی گزارشی آماری و تحلیلی از ظرفیت پذیرش دانشجو، متقاضیان و پذیرفته شدگان سال های 92 تا 96 براساس رشته، استان و کد رشته محل ارائه‌ و تأثیر نظام 3-3-6 آموزش و پرورش بر نظام آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ادامه ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص نوسازی و بهسازی تجهیزات کارگاه ها و آزمایشگاه های مراکز تابعه، مطالعه و بروز رسانی رشته های نوین مورد نیاز بازار کار و تغییر و به روز رسانی برنامه ریزی درسی آموزش های عالی فنی و حرفه ای مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول