اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ:

«کیونت» همان گلدکوئیست است/ دستگیری ۹ نفر از فعالان شرکت هرمی+ عکس

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات ویژه پلیسی تعداد ۹ نفر از فعالان شرکت هرمی موسوم به کیونت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شدند.

«کیونت» همان گلدکوئیست است/ دستگیری ۹ نفر از فعالان شرکت هرمی+ عکس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبرگفت: با انجام اقدامات ویژه پلیسی،  کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه و محل فعالیت ۹ نفر از فعالان شرکت هرمی موسوم به کیونت در محدوده خیابان استاد معین شدند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: طی یک عملیات غافلگیرانه هر ۹ نفر آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

سرهنگ تقی پور در خصوص فعالیت شرکت موسوم به کیونت عنوان داشت: شرکت کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوئیست است که با تغییر عنوان و رویه این بار تحت عنوان استخدام در شرکت های دولتی و معتبر اقدام به جذب اعضای عمدتا جوان می کند.

وی تشریح کرد: اعضای فعال در این شرکت در ادامه و به بهانه عدم امکان استخدام، اعضای جدید شرکت را به فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه ای تشویق کرده و طی چندین جلسه آموزشی نهایتا به بهانه واهی خرید تورهای مسافرتی خارجی از افراد مبالغی مابین ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان دریافت می کنند و پس از دریافت این مبالغ آنها را به بهانه دریافت سود مجبور به عضوگیری از میان دوستان ، بستگان و یا سایر اعضای خانواده می کنند تا زمینه ادامه فعالیت خود را فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول