اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

شهدا با استخوا‌ن‌های پوسیده‌شان از راه امام و اسلام حراست می‌کنند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به ماموریت شهدا پرداخت و گفت: آنها آمده‌اند تا خطاب به من و شما بگویند که اگر شما نمی‌توانید از اسلام و ولایت حمایت کنید ما با استخوان‌های پوسیده‌مان از راه امام و راه اسلام حراست می‌کنیم.

شهدا با استخوا‌ن‌های پوسیده‌شان از راه امام و اسلام حراست می‌کنند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تشییع سه شهید گمنام در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در حال برگزاری است. حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در این مراسم، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در روزهایی که متعلق به آقا اباعبدالله الحسین است در آستانه رحلت جانکاه پیامبر عظیم‌الشان و شهادت امام رضا (ع) توفیق پیدا کردیم تا بر سر سفره شهیدان والامقام بنشینیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به جایگاه رفیع شهادت در کلام خدا و اهل بیت پرداخت و گفت: شهید با شهادتش به مقام حضور می‌رسد و همه عالم را در اختیار دارد؛ عالم محیط اوست. 

وی به نمونه‌های بی‌بدیل از نقش شهدا پرداخت و تصریح کرد: این شهیدان که شاهدند ماموریت دارند؛ یعنی اینجور رقم خورده است که در فضای آلوده که ثروت برای دنیا و دنیا گرایی است به من و شما خطاب می‌کنند که اگر شما نمی‌توانید از اسلام و ولایت حمایت کنید ما با ا ستخوان‌های پوسیده‌مان در کوی و برزن می‌چرخیم و از امام، راه امام و راه اسلام حراست می‌کنیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: حضور معنوی شهدای گمنام درس دیگری دارد؛ درسی که باید بدانیم اهداف شهدا چه بوده و برای چه شهید شده‌اند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: شهدا برای حاکمیت دینی و حکومت اسلامی و 250 سال مبارزه سیاسی ائمه که برگزاری حکومت اسلامی بود جان خود را فدا کردند؛ آنها جان خود را فدا کردند تا سلطه اجانب بر کشور رخت بندد و عدالت برپا شود. 

وی با بیان این مطلب که باید دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب با شیم گفت: در نیروی  انتظامی همچنان در باغ سعادت باز است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: ضمن تکریم شهدا باید همت‌مان را معطوف به تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های شهدا کنیم که در یک کلام همان عدالت است. 

وی گفت: شهدا رفتند تا دست آمریکا و اجانب آن از این کشور کوتاه شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول