اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

سرپرست کمیته امداد گلستان:

45 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان گلستانی پرداخت شد

سرپرست کمیته امداد استان گلستان گفت: کمیته امداد استان گلستان در هفت ماهه نخست سال جاری، 4 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خدمات درمانی به مددجویان بیمار تحت حمایت این نهاد پرداخت کرد.

45 میلیارد ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان گلستانی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان گلستان، اسکندر اسکندری در گزارشی از اقدامات درمانی و بهداشتی این نهاد برای مددجویان گلستانی اظهار کرد: ۲۵ هزار مددجوی گلستانی از ۱۰۳ هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد دارای بیمه پایه و ۸۲ هزار نفر دارای بیمه تکمیلی کمیته امداد  هستند که در هفت ماه نخست سال 1397 بیش از 4 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از سرفصل بیمه پایه برای مددجویان بیمه شده شهری خدماتی همچون ویزیت، دارو، بستری، دندانپزشکی، توانبخشی و پاراکلینیک از طریق مراکز درمانی طرف قرارداد ارائه شده است.
وی با اشاره به پرداخت ۲۵ میلیون تومان هزینه پیوند کلیه بیماران خاص در سالجاری تصریح کرد: تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان کمک هزینه بیماران صعب‌العلاج به یک‌هزار و ۶۴ مددجوی بیمار صعب‌العلاج و خاص و ۳۱۰ بیمار نگهداری در منزل برای تهیه پوشینه و لوازم مصرفی، کالا و تجهیزات پزشکی پرداخت شده است.
اسکندری خاطرنشان کرد: امسال تاکنون برای 3 هزار و ۶۵۰ مددجوی گلستانی بیش از یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صندوق تامین اجتماعی برای بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.
سرپرست کمیته امداد استان گلستان یادآور شد: این نهاد در هفت ماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و ۵۷ میلیون تومان، علاوه بر کمک ماهانه ۹۲ هزار تومانی در اختیار یک‌هزار و ۶۵۰ کودک گلستانی دارای سوءتغذیه قرار داده است.
وی از پرداخت بیمه  یکساله 2 هزار و ۹۰۰  مددجوی روستائی و عشایری استان گلستان به مبلغ ۶۰۸ میلیون تومان در سال 1397 خبر داد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول