اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

برنامه سوگواری ایام پایانی ماه صفر درآستان حضرت عبدالعظیم(ع)

مراسم سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود.

برنامه سوگواری ایام پایانی ماه صفر درآستان حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس؛ این مراسم که از روز یکشنبه ۱۳ آبان‌ماه آغاز و تا پنجشنبه ۱۷ آبان‌ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری ادامه خواهد داشت با سخنرانی حجت‌الاسلام خوشی خوانساری و مرثیه‌سرائی محمدرضا غلامرضازاده در شب اول و دوم و سیدمحمد جوادی در شب سوم و محسن عرب خالقی در شب چهارم و پنجم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در روز شهادت حضرت رسول اکرم و امام حسن مجتبی علیهما‌السلام مصادف با چهارشنبه ۱۶ آبان‌ماه به همین مناسبت از ساعت ۱۱ صبح در مصلای بزرگ ری، حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی به ایراد سخنرانی و مرتضی طاهری به قرائت زیارت‌نامه و علی مهدوی‌نژاد به مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.

همچنین ۱۷ آبان‌ماه در روز شهادت امام رضا(ع) نیز ویژه برنامه شهادت امام رضا(ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب‌الدین عظیمی و قرائت زیارت‌نامه توسط احمد زین‌العابدین فرد و مرثیه‌سرایی با نوای حاج حمید رمضان‌پور از ساعت ۱۱ صبح در مصلای بزرگ آستان مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول