اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

آمریکا قدرت خود را در دنیا از دست داده است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکای امروز 40 برابر گذشته ضعیف‌تر شده و قدرت خود را در دنیا از دست داده است.

آمریکا قدرت خود را در دنیا از دست داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی صبح امروز در جمع مردم کرمان در راهپیمایی باشکوه 13 آبان با بیان اینکه امروز شاهد اجتماع باشکوه مردم در کرمان هستیم، اظهار داشت: نسل دوم و سوم انقلاب امروز پرشورتر در راهپیمایی استکبارستیزی حضور دارند.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه ملت ایران سال‌هاست که وجود دارد، عنوان کرد: آمریکا دیروز، امروز و فردا از ملت ایران شکست خورده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا قبل از انقلاب از یک رژیم دین‌ستیز و اخلاق‌ستیز در ایران حمایت می‌کرد و بعد از انقلاب هم در سفارتخانه خود کار جاسوسی علیه مردم ایران انجام می‌داد.

خاتمی جنگ تحمیلی را از دیگر جنایات آمریکا برشمرد و افزود: امروز نیز آمریکا جنگ اقتصادی را در اوج کار خود قرار داده است، جنگ روانی و رسانه‌ای امروز هم از دیگر توطئه‌های آمریکای جنایتکار است.

وی تصریح کرد: آمریکا از گروه‌های تروریستی از جمله داعش حمایت کرد و مردم بیگناه مسلمان را به شهادت رساند در همه اغتشاشات ایجاد شده در کشور دست داشت و پرونده سیاهی بین مردم ایران دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: به فرموده امام راحل، آمریکا یک شیطان بزرگ است و مردم ایران به همان شکوه سال 57 از او بیزار بوده و فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند.

خاتمی بیان داشت: آمریکای امروز 40 برابر از گذشته ضعیف شده و قدرت خود را در دنیا در حال از دست دادن است، یک قدرت پوشالی است که دیر یا زود ساقط خواهد شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی و مردم ایران پیروز میدان هستند، آمریکا با تحریم هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و در تحریم‌های گذشته شکست خورده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: شرایط آمریکا امروز شکننده است و آنها که در داخل نسخه مذاکره با آمریکا می‌پیچند، نادان هستند.

خاتمی ابراز داشت: مثل آمریکا مثل سگی است که اگر جلویش ایستادی فرار می‌کند و اما اگر فرار کردی دنبالت می‌آید و پارس می‌کند و ما باید پوزه آمریکا را به خاک بمالیم.

وی افزود: آمریکا فریبکاری می‌کند که ما با ملت ایران خوبیم و با دولت ایران مشکل داریم در صورتی که دروغ می‌گوید و تحریم‌ها نشان از همین است، تفرقه و دو قطبی کردن جامعه در ادامه توطئه جنگ روانی آمریکاست.

خاتمی ادامه داد: باید با وحدت و همدلی و دست در دست هم مقابل آمریکا ایستاد، آمریکا با استفاده از فضای مجازی جنگ روانی علیه کشور راه‌اندازی کرده که باید هوشیار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی موفق بوده و این سختی‌ها ما را آبدیده‌تر خواهد کرد، همان طور که جنگ تحمیلی کشور ما را در برابر جنگ نظامی بیمه کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: در شرایط کنونی آمریکا به دنبال ایجاد بدبینی و ناامیدی مردم نسبت به نظام اسلامی است و باید این نقشه شوم را خنثی کرد، آینده روشن است و رمز آن مقاومت است.

خاتمی بیان کرد: شش موشکی که سپاه پاسداران به شرق فرات زد، معادلات را به هم زد و باید این اتفاقات را به خوبی بررسی کرد.

وی عنوان کرد: ملت بدانند سر آمریکا با مقاومت و ایستادگی به سنگ خورده و نابود می‌شود، قرآن آینده اسلام را پیش‌بینی کرده و صبر را پیشه کنید.

خاتمی ابراز داشت: تا وقتی ما اسلام، ائمه اطهار (ع)، عاشورا و اربعین را داریم، دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد، ملت ایران عاشورایی و کربلایی است و در آینده عزیز و دشمنان ذلیل خواهند بود، چرا که در کربلا هم همینگونه شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران به یاری خدا پیروز است، ما رهبری هوشیار، فقیه و عالم داریم، ما مردمی بصیر داریم که اگر چه دچار مشکلات اقتصادی هستند، اما پای دین و اعتقادات خود با تحلیل ایستادند و از مسؤولان انتظار داریم با مدیریت جهادی و شبانه‌روزی سختی‌ها را بکاهند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول