اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بطحایی در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی:

آمریکا دشمن انسانیت است/ دانش‌آموزان حتماً تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطالعه کنند

وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر امروز خون بچه‌ها در یمن ریخته می‌شود به دلیل ظلم آمریکاست؛ آمریکا خود را از همه بالاتر می‌داند و آمریکا دشمن انسانیت است.

آمریکا دشمن انسانیت است/ دانش‌آموزان حتماً تاریخ انقلاب اسلامی ایران را مطالعه کنند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی که در مدرسه شهید عبدالی تهران ضمن گرامیداشت یاد ۳۶ هزار شهید، ۵ هزار شهید معلم و امام خمینی(ره)، اظهار کرد: آدم به دلیل صفت زشت تکبر از بهشت رانده شد و تکبر صفت بسیار زشتی است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای اینکه منافع بیشتری به دست آورد به افراد ظلم می‌کند، گفت: اگر امروز نماد پلیدی در حوزه استکبار داریم و آمریکاست به ابن دلیل است که هر کجا ظلمی واقع می‌شود، آمریکا به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای کسب منافع دخیل بوده است.

بطحایی افزود: اگر امروز خون بچه‌ها در یمن ریخته می‌شود به دلیل ظلم آمریکاست؛ آمریکا خود را از همه بالاتر می‌داند و آمریکا دشمن انسانیت است. 

وی خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: حتما تاریخ انقلاب اسلامی به خصوص ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی را بخوانید و مطالعه کنید دشمنی‌های آمریکا که مستقیم یا غیر مستقیم بر علیه مردم ما به ویژه کودکان و نوجوانان ما داشته است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تا زمانی که صفت استکبار در آمریکا وجود دارد این وضعیت ادامه دارد و امیدواریم روزی که زود باشد آمریکا و مستکبران سرافکنده باشند و مردم مستضعف در سراسر جهان پرچم آزادی را برافراشته کنند. 

وی افزود: بسیج یکی از مهمترین نهادهایی است که پرچمدار استکبارستیزی است و امیدواریم پرچمش برافراشته باشد به خصوص بسیج دانش‌آموزی که پیام آور استکبارستیزی است، پرچمش برافراشته باشد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول