اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

راهپیمایی 13 آبان سیلی‌ محکمی بر ترامپ و ایادی او خواهد بود

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بابیان اینکه ناجا شرق استان تهران آماده‌باش است، گفت: راهپیمایی 13 آبان سیلی‌ محکمی بر ترامپ و ایادی او خواهد بود.

 راهپیمایی 13 آبان سیلی‌ محکمی بر ترامپ و ایادی او خواهد بود

عبدالرضا ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص راهپیمایی روز 13 آبان و تحریم‌های جدید آمریکا اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این جوانان در تجمعات، راهپیمایی‌ها و عزاداری‌ها روح و تن خود را برای مقابله با استکبار جهانی و دشمنان نظام آماده می‌کنند و با ایستادگی در مقابل استکبار و تحریم‌ها را هم شکست خواهند داد آمریکا هم در چند ماه گذشته آخرین حربه خود را اعلام کرده و این تحریم‌ها قبلاً هم وجود داشت.

وی گفت: مردم و جوانان ما در این مورد هم در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد و شکست تحریم‌های ظالمانه سیلی دیگری به آمریکای جنایتکار خواهند بود.

ناظری افزود: 13 آبان روزی است که دانش آموزان، دانشجویان و جوانان ما محور اصلی راهپیمایی و این حرکت عظیم ضد استکباری هستند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: راهپیمایی ضد استکباری از سال‌های شروع انقلاب ادامه دارد و سال‌به‌سال همچون درخت انقلاب در چهلمین سال تنومندتر می‌شود و این جمعیت شرکت کنند در راهپیمایی‌ها باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: حضور پرشور جوانان و مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان سیلی‌ محکمی بر ترامپ و ایادی او خواهد بود.

این مسؤول گفت: هم‌اکنون شاهد هستید افتضاح جهانی آمریکا و هم‌پیمانانش علی‌رغم رسانه‌هایی که در اختیار دارند در خصوص تضعیف کردن روحیه جهادی ملت ایران هیچ توفیقی را به دست نیاوردند.

ناظری در خصوص شکست تحریم‌های آمریکا گفت: روحیه حسینی و جهادی جوانان و شرکت همه‌جانبه در راهپیمایی مانند ۱۳ آبان و سایر مناسبت‌های ملی مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص امنیت مراسم 13 آبان در شرق استان تهران اظهار داشت: با طرح‌ریزی خوب و استفاده از تمامی نیروها به‌صورت صددرصد در حوزه‌های ترافیکی، کلانتری‌ها، یگان ویژه و یگان امداد همه‌ی همکاران برای بهتر برگزار شدن مسؤولان را یاری خواهند کرد.

 وی در پایان گفت راهپیمایی روز 13 آبان امسال در کمال آرامش و امنیت در حد مطلوب تأمین‌شده و بستر مناسب برای حضور پرشور جوانان و نوجوانان فراهم‌شده است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول