اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

البرز

شهردار فردیس:

استعفا نمی‌دهم/ به نظر شورای شهر احترام می‌گذارم

شهردار شهر فردیس گفت: شایعات مربوط به استعفای بنده واقعیت ندارد و تا لحظه آخر با قوت در مجموعه شهرداری فعالیت خواهم کرد.

استعفا نمی‌دهم/ به نظر شورای شهر احترام می‌گذارم

منوچهر غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی فارس در فردیس، اظهار داشت: اخبار ضد و نقیض و در برخی مواقع کذب در فضای مجازی منتشر می‌شود که تا کنون در مقابل این بداخلاقی‌ها سکوت کرده‌ایم.
وی افزود: شهروندان فهیم شهر فردیس با درایت خود اخبار کذب فضای مجازی و واقعیت‌های رسانه‌های رسمی را مقایسه خواهند کرد و نسبت به وقایع شهر آگاه هستند ما نیز قضاوت را به مردم سپرده‌ایم.
شهردار فردیس یادآور شد: برخی از اخبار کذب و ضد و نقیض فضای مجازی به قدری زیرکانه و با طرز فکر منفی است که به نظر می‌رسد شاید در افکار عمومی تأثیرگذار باشد و در ذهن بیننده و شنونده اثر بگذارد.
غفاری با بیان اینکه تصمیم به مقابله با برخی از اخبار ضد و نقیض در سطح شهر گرفته‌ایم، بیان کرد: تصمیم داریم با رعایت ادب و اخلاق حرفه‌ای با افرادی که به دروغ اقدام به انتشار اخبار و سوءاستفاده از فضای مجازی دارند مقابله کنیم.
وی حرفه و رسالت خبرنگاری را مقدس و تأثیرگذار دانست و ادامه داد: برخی از افراد از ظرفیت فضای مجازی در راه اشتباه استفاده می‌کنند و هیچ تعهدی نسبت به حرفه خبرنگاری ندارند.
شهردار فردیس اضافه کرد: افرادی در سطح شهرستان فردیس هستند که با این ویژگی اقدام به انتشار اکاذیب دارند و سعی دارند فضای مدیریت شهری را مسموم کنند.
وی در ادامه به نقش و جایگاه اعضای شورای شهر اشاره کرد و تصریح کرد: اینکه در میان اعضای شورای شهر اختلاف نظر وجود داشته باشد امری عادی است و این اختلاف نظر از هفته دوم فعالیت بنده آغاز شد.
غفاری یادآور شد: اینکه در میان اعضای شورای شهر یک شخص بخواهد هیاهو و جنجال به پا کند دال بر این نیست که سایر اعضا نیز همسو و همراه این فرد هستند.
وی اظهار کرد: استیضاح و طرح سوال حق شورای شهر است و اگر استیضاح بنده با 6 امضاء همراه شد با نهایت احترام قبول خواهم کرد و قطع رابطه کاری شهرداری و شورا انجام می‌شود.
شهردار فردیس در پایان نسبت به شایعاتی مبنی‌بر استعفای خود در صحن علنی شورای شهر، خاطرنشان کرد: تا لحظه آخر با عزمی جدی فعالیت خواهم کرد و استعفاء نمی‌دهم.
به گزارش خبرنگار فارس در فردیس شایعات مبنی‌ بر قوت گرفتن اختلاف نظر میان شهرداری و اعضای شورای شهر فردیس وجود دارد و در هفته جاری شرایط و وضعیت مدیریت شهری فردیس تعیین تکلیف خواهد شد.
انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول