اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد

دستگیری 4 سارق مسلح اهواز در کمتر از 5 ساعت

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر 5 ساعت سارقین مسلح دستگیر شدند.

دستگیری 4 سارق مسلح اهواز  در کمتر از 5 ساعت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی پلیس، «حیدر عباس زاده» گفت: شب گذشته ساعت 21 و 30 دقیقه ماموران کلانتری 27 حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 ویک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه «مهرزاد خیری» به درجه رفیع شهادت نائل و ستواندوم «ابراهیم عبیات» نیز بسیار سطحی مجروح شد.

وی ادامه داد: در این درگیری 3 نفر از سارقان مسلح مجروح شدند که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر و 2 دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزار سرقت از آنان کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت سه سارق مسلح دیگر که یکی از آنان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه بازو به ضرب گلوله مامورین زخمی و از محل درگیری متواری شده بودند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.این افراد در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترفشدند. تحقیقات تکمیلی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول