اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اولادقباد به فارس خبر داد

نشست ویژه مجلس با اسلامی و جهانگیری برای حل مشکل مسکن مهر

نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری نشستی ویژه با حضور وزرای راه و نیرو وهمچنین جهانگیری برای حل مشکل مسکن مهر خبر داد.

نشست ویژه مجلس با اسلامی و جهانگیری برای حل مشکل مسکن مهر

فریده اولادقباد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ به فعالیت‌های اخیر مجلس و انتخاب وزرای جدید اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و موقعیت خاصی که در آن قرارداریم فعالیت و تلاش مسئولان شهرستان‌ها و عملکرد آنها بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: اولویت کنونی ما توجه به مطالبات ملی و حل مسائل مختلف شهرستان‌هاست که توسط نمایندگان مجلس پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد:‌ از دیگر مطالبات  وزرای جدید از نمایندگان توجه به شرایط کنونی مردم و انعکاس و پیگیری مشکلات آنها است.

وی به بازدیدهای اخیر خود از پروژه های مسکن مهر پردیس اشاره کرد و افزود: با اضافه شدن ۲۵۰ هزار نفر به جمعیت پردیس به واسطه پروژه مسکن مهر بحث تامین زیرساخت‌ها و توجه به وضعیت آموزشی، بهداشتی و امنیتی مورد توجه قرار می‌گیرد که تامین و بررسی آن توسط مسئولان شهرستان باید انجام شود.

اولادقباد به دغدغه‌های وزاری جدید در این رابطه اشاره کرد و گفت: حضور ما نمایندگان در جلسات مسئولان شهرستان‌های مختلف تهران برای شنیدن صحبت‌ها و انعکاس آن به وزرا بوده و با تلاش  به حل مشکلات و جلوگیری از بحران کمک خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اعلام کرد که مجمع نمایندگان تهران درصدد برگزاری نشستی ویژه با حضور دو وزیر نیرو و راه، معاون اول رئیس جمهور و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه است تا راه‌حل اساسی برای مشکل مسکن مهر بیابیم؛‌ البته به زودی شاهد خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول