اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج:

آمریکا چاره‌ای جز عقب نشینی ندارد/ آینده خوبی برای ایران اسلامی متصور هستیم

امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکا راهی جز عقب‌نشینی ندارد، گفت: آمریکا و دوست‌داران آن بدانند تا زمانی که آمریکا دست از تجاوز و دشمنی بر ندارد در مقابل آن ایستادگی می‌کنیم و دست از مبارزه نمی‌کشیم.

آمریکا چاره‌ای جز عقب نشینی ندارد/ آینده خوبی برای ایران اسلامی متصور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در نماز جمعه این هفته کرج با بیان اینکه اجتماع بزرگ اربعین حسینی به جز وحدت بین مسلمانان جهان پیام‌هایی برای سران استکبار به خصوص آمریکا داشت، اظهار کرد: وحشت آنها از این حماسه در سانسور حماسه اربعین حسینی توسط رسانه‌های آنها بروز کرد.

وی با اشاره به حمله وحشیانه ارتش نیجریه به زائران اربعین  حسینی افزود: بی شک این اقدام وحشیانه باید با واکنش کشورهای مسلمان و شیعیان همراه می‌شد و به فضل الهی این قبیل اقدامات نشان داد که  مصباح هدایت حسین(ع) پرفروغ‌تر از همیشه دل‌های ملت‌ها را با هم همراه کرده است.

امام جمعه کرج به حضور باعظمت و مقتدرانه مسلمانان جهان و ایران اسلامی در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: خدمات‌رسانی به زائران باید از ابتدا تا پایان این ایام ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در داخل ایران هم نیاز بود موکب‌هایی برای زائران دایر می‌شد که مشکلات برای زائران ایجاد نشود و مسافران که در طول چندین روز به عراق عزیمت کرده بودند در چند روز در حین برگشت دچار مشکل نشوند.

حسینی‌همدانی خاطرنشان کرد: حضور در روز  اربعین در کربلا موضوعیت دارد و اگر کسی در روز اربعین در  شهر خودش است باید حسرت عدم حضور در کربلا را  بخورد.

وی افزود: به نظر من لازم نیست که برای این مراسم جایگزین سازی شده و نباید این موضوع گسترش یابد و البته در روز اربعین  لازم است با عزاداری و سینه‌زنی این ایام اجتماع برگزار شود.

امام جمعه کرج با اشاره به سالروز 13 آبان و روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی بیان کرد: 13 آبان ماهیت کاملا استکبارستیزی دارد، و این روز در آستانه چهل سالگی انقلاب اهمیت فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه راهی جز عقب نشینی برای آمریکا در این شرایط نیست، بیان کرد: این کشور در راستای تلاش‌های ناکام خود قرار است درست در روز 13 آبان روز مبارزه با آمریکا؛ تحریم‌ها را آغاز کند و می‌خواهد که این روز بزرگ را با جنگ روانی و تحریم‌ها شروع کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه آمریکا و دوست‌داران آن بدانند تا زمانی که آمریکا دست از تجاوز و دشمنی بر ندارد در مقابل آن ایستادگی می‌کنیم و دست از مبارزه نمی‌کشیم، گفت: عده‌ای در داخل کشور دائما دم از دوستی با آمریکا می‌زنند و می‌گویند تنها راه موفقیت ایران مذاکره و پذیرفتن شروط این کشور است.

وی با بیان اینکه تاکیدات امام و رهبری معظم انقلاب در مورد آمریکا باید مورد توجه و مطالعه قرار گیرد، تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر یکی از قدرت های بزرگ غرب آسیاست.

حسینی‌همدانی افزود: این موازنه قدرت در منطقه به ضرر رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌شود و تحولات منطقه نشان می‌دهد که آینده خوبی برای ایران اسلامی متصور است.

 امام جمعه کرج گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی چهل سال است تلاش می‌کنند که این نور را خاموش کنند که تاکنون در این هدف خود شکست خورده‌اند.

وی با بیان اینکه عده‌ای دائما اینگونه می‌گویند که شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذارید،گفت: این شعار واکنش مردم ایران به رفتار کینه‌توزانه آمریکا در طول 40 سال گذشته است و امروز این شعار  تنها شعار ملت ایران نیست بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا شعار مرگ بر آمریکا از زبان مردم جاری است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول