اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه همدان:

آمریکا دنبال انتقام‌گیری از تسخیر لانه جاسوسی است/ خواب دشمن تعبیر نمی‌شود

امام‌ جمعه همدان گفت: داغ 13 آبان ماه 1358 بر دل ترامپ است و می‌خواهد از تسخیر لانه جاسوسی و تودهنی ملت ایران به آمریکا انتقام بگیرد که هرگز این خواب آشفته‌اش تعبیر نمی‌شود.

آمریکا دنبال انتقام‌گیری از تسخیر لانه جاسوسی است/ خواب دشمن تعبیر نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: ایثار امام حسین(ع) و یارانشان و اسارت اهل‌ بیت دوام و بقای نهضت الهی را تضمین کرد، در غیر این صورت امروز نامی از اسلام و دین باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه به نقش خطبه‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در راستای بیداری مردم شام به‌ خوبی پرداخته نشده است، افزود: در آن زمان چنان مردم را در ناآگاهی و جهل نگاه داشته بودند که از اصل دین و اهل‌ بیت چیزی باقی نمانده بود.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه از خواب بیدار کردن چنین ملتی معجزه الهی است، تصریح کرد: در شرایط آن روز، چنان فضا را آلوده کرده بودند که برای بقای دین راهی جز شهادت و اسارت باقی نمانده بود.

وی با اشاره به اینکه امروز باید وقایع گذشته را به‌خوبی تجزیه‌ و تحلیل کنیم، ادامه داد: اسارت اهل‌بیت در شام نه تنها باعث رسوایی دشمن شد بلکه پیروزی بزرگ را برای اسلام به ارمغان آورد که نمونه آن را در گردهمایی بزرگ اربعین هر ساله می‌بینیم.

طه‌محمدی با بیان اینکه خطبه‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) را باید کلمه به کلمه برای مردم تشریح کرد، خاطرنشان کرد: در شام چنان تبلیغات کرده بودند که منفورترین چهره امام علی(ع) و محبوب‌ترین چهره معاویه بود اما خطبه امام سجاد(ع) تمام رشته‌های ظالمان را پنبه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متأسفانه امروز در اکثر مساجد نماز جماعت با افراد محدودی برگزار می‌شود، گفت: والدین در هنگام حضور در مساجد و نماز جمعه فرزندان خود را به همراه بیاورند.

امام‌جمعه همدان با بیان اینکه دشمن کار فرهنگی جدی انجام میدهد، اظهار کرد: امروزه در فضای مجازی به دنبال خرد کردن مکتب شیعه و زیر سؤال بردن حقانیت تشیع هستند که در زمان امام حسین(ع) نیز این کار توسط دستگاه یزید انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه داغ 13 آبان 1358 بر دل ترامپ است، افزود: امروز امریکا می‌خواهد از تسخیر لانه جاسوسی و تودهنی ملت ایران به آمریکا انتقام بگیرد که هرگز این خواب آشفته‌اش تعبیر نمی‌شود.

طه‌محمدی با بیان اینکه امروز دشمن همان روش یزیدیان را برای تخریب تشیع و رهبر آن به کار گرفته است، تصریح کرد: تخلفات و مشکلات را به شکلی مطرح می‌کنند تا چهره دین و اولیای آن را تخریب کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه خواب‌های آشفته ستمگران علیه ایران اسلامی تعبیر نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آنها آن‌قدر از اربعین و اسلام واهمه دارند که راهپیمایی اربعین را به تصویر نمی‌کشند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول