اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان:

2200 کودک گرمساری از خدمات کتابخانه سیار بهره‌مند شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه دو هزار و 200 کودک گرمساری از خدمات کتابخانه سیار بهره‌مند شدند، گفت: هدف این کتابخانه ترویج فرهنگ مطالعه است.

2200 کودک گرمساری از خدمات کتابخانه سیار بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی کانون پرورش فکری استان سمنان، مهدی جمال درباره بهره‌مندی دو هزار و 200 کودک و نوجوان از کتابخانهٔ سیار روستایی گرمسار تأکید کرد: امکانات و تجهیزات کتابخانه سیار در گرمسار توانسته از ابتدای سال جاری تاکنون در روستاهای غرب استان سمنان خدمات خوبی را ارائه کند که برای مثال می‌توان به زیرپوشش قرار گرفتن دانش‌آموزان 12 مدرسه از 12 روستای علی‌آباد، رستم‌آباد، کهن‌آباد، جلیل‌آباد، هشت‌آباد، شه‌سفید، داورآباد، یاتری، چشمه نادی، جنت‌آباد، فروان و چندآب و... اشاره کرد.

وی افزود: 180 دانش‌آموز دختر و پسر در سال تحصیلی جدید عضو کتابخانه سیار روستایی گرمسار شدند و عضویت 246 دانش‌آموز نیز تمدید شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه کتابخانه سیار خدمات عمومی و جنبی، گذران اوقات فراغت و سرگرمی فکری کودکان و نوجوانان روستایی را در کنار مطالعه ارائه می‌کند، بیان کرد: این کتابخانه امکان کتاب‌خوانی را برای کودکان روستایی فراهم می‌کند که این امر در راستای افزایش سرانه مطالعه مؤثر است.

جمال گفت: در تابستان گذشته دو هزار و 722 کودک گرمساری در برنامه‌های کانون پرورش فکری تابستان سال جاری شامل نمایش فیلم، روخوانی و معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی، قرآن و ... شرکت کردند.

کتابخانه سیار روستایی کانون گرمسار، تعداد هشت هزار و 324 جلد کتاب دارد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول