اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

با حضور معاون عمرانی وزیر کشور

عملیات اجرایی پروژه غیرهمسطح افسران گرگان آغاز شد

آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه غیرهمسطح(روگذر محور افسران- بزرگراه شهید کلانتری) گرگان امروز با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد.

عملیات اجرایی پروژه غیرهمسطح افسران گرگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه غیرهمسطح(روگذر محور افسران- بزرگراه شهید کلانتری) پیش از ظهر امروز با حضور مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی و توسعه شهری وزیر کشور استاندار گلستان و جمعی از مسوولان برگزار شد.
شهردار گرگان در این مراسم اظهار کرد: تلاش می کنیم با درک شرایط موجود اتفاقات خوبی را برای گرگان رقم بزنیم و اعتقاد داریم موفقیت ها بدون همت و مشارکت همه تحقق نمی یابد.

عبدالرضا دادبود با بیان اینکه پروژه های زیادی در دست پیگیری داریم اما 40 پروژه شاخص در آستانه چهل سالگی انقلاب اجرایی می شود، گفت: سعی کردیم در این دوره به همه نقاط شهر توجه کنیم و پروژه های مختلف را در نقاط مختلف شهر در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه از توان خیرین در شهرداری گرگان استفاده کردیم، افزود: اخیرا یکی از خیرین نصب بیش از 30 نیمکت را تقبل کرده و یکی دیگر از خیرین ساخت سرویس بهداشتی عمومی را برعهده گرفته است.

شهردار گرگان با بیان اینکه مجموعه سرمایه گذاری خردادماه امسال آغاز به کار کرده و پروژه های زیادی را در دست اجرا دارد، بیان کرد: برای اجرای پروژه های سرمایه گذاری و موفقیت در این مسیر به مشارکت و همدلی مسوولان نیاز داریم.

دادبود با بیان اینکه پروژه های انجام شده تنها مختص گرگان نخواهد بود، ابراز کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح گرگان می تواند در توسعه و تعادل گرگان موثر باشد.

گفتنی است؛ طول کل پل پروژه تقاطع غیرهمسطح (روگذر محور افسران- بزرگراه شهید کلانتری) 242 متر و شامل سه عدد دهانه 54 متری میانی و دو عدد دهانه 40 متری کناری بوده و عرض معبر 12.45 متر است.
انتهای پیام/83018

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول