اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

منطقی خبر داد

هدایت سرمایه بخش‌خصوصی و خطرپذیر به سمت صنعت هوایی

دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: یکی از اولویت‌های ستاد، هدایت سرمایه بخش خصوصی و خطرپذیر به سمت صنعت هوایی است.

هدایت سرمایه بخش‌خصوصی و خطرپذیر به سمت صنعت هوایی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص اقدامات ستاد در سال جاری، بیان کرد: توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان هوایی و هوانوردی یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد است که برای تحقق این هدف در تلاش هستیم تا سرمایه بخش خصوصی و سرمایه خطرپذیر را به صنعت هوایی تزریق کنیم.

وی افزود: «ایجاد بازار ملی محصولات و خدمات، فناوری‌ها و نرم‌افزارهای هوایی»، «توسعه کسب‌وکار برای محصولات نیاز محور»، «حمایت از تشکل‌های کارفرمایی و صادراتی شرکت‌های دانش بنیان»، «شناسایی سه محصول دارای قابلیت تولید و برنامه‌ریزی در جهت توسعه تولید» و « هدایت سرمایه بخش خصوصی و سرمایه خطرپذیر» از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می دهیم.

به گفته منطقی، حمایت از دستیابی به مرجعیت علمی کشور و ایجاد زیرساخت‌های پژوهش و فناوری ملی در حوزه‌های کلیدی از دیگر برنامه های تعیین شده برای ستاد است که در این زمینه دو اقدام مهم مدنظر است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول