اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت یک فلسطینی در حین «راهپیمایی دریایی» در سواحل غزه

یک جوان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی دریایی در غزه امروز به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

شهادت یک فلسطینی در حین «راهپیمایی دریایی» در سواحل غزه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، تظاهرات فلسطینیان در سواحل غزه که به «راهپیمایی دریایی» معروف است، با هدف شکست محاصره نوار باریکه همچنان ادامه دارد.

ساکنان غزه امروز چهاردهمین «راهپیمایی دریایی» خود را در مرزهای شمالی غزه در حالی برگزار کردند که با ورود نظامیان صهیونیست به خشونت کشیده شده است.

 

 

پایگاه خبری «الوطنیه» گفته که نظامیان به سوی تظاهرات‌کنندگان خطوط ساحلی غزه تیراندازی کرده و یک جوان ۲۷ ساله به نام «محمد عبد الحی» را به شهادت رساندند.

رژیم صهیونیستی از سال 2006 با محاصره باریکه غزه از ورود کالاهای اساسی مانند سوخت، مواد غذایی و دارو به این منطقه جلوگیری می‌کند. و این راهپیمایی دریایی که دوشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، با هدف شکست محاصره غزه در سواحل آن صورت می‌گیرد.

هیات «الحراک الوطنی» فلسطین از حدود سه ماه گذشته چندین سفر دریایی از مرزهای شمالی غزه به جهان بیرون با هدف شکست حصر دریایی غزه انجام داده است که هر بار با حمله نیروی دریایی رژیم صهیونیستی به شکست منجر شد و همه سرنشینان آن بازداشت شدند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول