اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد

خدمات امدادی هلال احمر به 30377 زائر در دو مرز شلمچه و چذابه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از اولین روزهای آغاز پیاده‌روی اربعین مراکز هلال احمر در مرزها مستقر شدند و تا امروز 6 آبان ماه به 30 هزار و 377 نفر از زائرین توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان خدمت رسانی صورت گرفته است.

خدمات امدادی هلال احمر به 30377 زائر در دو مرز شلمچه و چذابه

علی خدادادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از اولین روزهای آغاز پیاده‌روی اربعین مراکز هلال‌احمر در مرزها مستقر شدند و تا امروز 6 آبان ماه به 30 هزار و 377 نفر از زائرین گرامی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان خدمت رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: از کل زائرین سیدالشهدا که به مراکز هلال احمر مراجعه کردند، تعداد 18 هزار و 932 نفر به صورت سرپایی خدمات امدادی را دریافت کردند و درمان شدند و برای تعداد 155نفر کار انتقال انجام شد. در مرز چذابه انتقال زائرین به بیمارستان‌های شهید چمران و نفت سوسنگرد صورت گرفت و در مرز شلمچه به اورژانس مستقر در مرز انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: برای 10 هزار و 691 نفر از زائرین گرامی که مراجعه کرده بودند تست قند و فشارخون گرفته شد که در صورت مشاهده هرگونه مشکلی اقدامات امدادی برای آنها انجام شود. همچنین برای 648 نفر از مردم شرایط اسکان فراهم شد.

وی گفت: در روزهایی که در مرز شاهد پدیده ریزگردها بودیم 40 هزار عدد ماسک بین مردم توزیع شد تا از خطر گردوغبار در امان باشند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول