اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

انتقاد جدی معاون فرماندار گنبدکاووس از شهرداری

نمی‌شود در اتاق بنشینیم و منتظر درب زدن سرمایه‌گذار باشیم/ انتقاد از ضعف شهرداری گنبدکاووس در جذب سرمایه‌گذار

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری گنبدکاووس با انتقاد از عملکرد دفتر جذب سرمایه‌گذار شهرداری این شهر، گفت: نمی‌شود برخی در اتاق خود بنشینند و منتظر باشند تا سرمایه‌گذار درب اتاق آنها را بزند.

نمی‌شود در اتاق بنشینیم و منتظر درب زدن سرمایه‌گذار باشیم/ انتقاد از ضعف شهرداری گنبدکاووس در جذب سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، فرهاد شیبک عصر امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به انعکاس اخطاری از سوی اداره دامپزشکی شهرستان در حوزه زنده‌فروشی مرغ و طیور در بازار گنبدکاووس، اظهار کرد: این موضوع با توجه به بروز برخی مشکلات جدی در استان‌های دیگر اهمیت ویژه‌ای داشته و لازم است مسوولان بهداشتی با جدیت آن را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه مدیران دامپزشکی و مرکز بهداشت گنبدکاووس نامه مشترکی را با مفاد تخصصی و کارشناسی به فرمانداری ارسال کنند، افزود: در نظر داریم با این نامه و ارائه توضیحات تکمیلی در صورت امکان حکم ویژه‌ای را از دادستان محترم شهرستان گرفته و به صورت جدی به این موضوع ورود کنیم.

*انتقاد از ضعف شهرداری در جذب سرمایه‌گذار/ دفتر جذب سرمایه‌گذار شهرداری باید فعال‌تر شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با انتقاد از ضعف شهرداری در جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های مهم و بر زمین مانده گنبدکاووس، خاطرنشان کرد: نمی‌شود که مدیران شهرداری در اتاق خود بنشینند و منتظر بمانند تا سرمایه‌گذاران بیایند و درب اتاق آنها را بزنند.

شیبک با تاکید بر اینکه دفتر جذب سرمایه‌گذار شهرداری باید فعال‌تر شود، ادامه داد: اگر می‌خواهید در برابر خواسته‌ها و انتقادات مردم مدام از واژه متاسفم استفاده نکنید باید در حوزه جذب سرمایه‌گذار به صورت ویژه چاره‌اندیشی کنید.

وی با اشاره به اینکه در موضوع کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس نیز تعلل و ضعف شهرداری موجب تاخیر و از دست رفتن فرصت برای ایجاد این کشتارگاه شده است، تصریح کرد: در همین حین که شهرداری به دلایل مختلف از جمله تغییر نوع قرارداد ساخت کشتارگاه صنعتی را به تاخیر انداخته است شهرداری آزادشهر تفاهم‌نامه ساخت کشتارگاه صنعتی در این شهرستان را منعقد کرده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه ما حداقل 10 جلسه و بازدید ویژه به همراه فرماندار و مسوولان از محل کشتارگاه گنبدکاووس داشتیم، اضافه کرد: با هزاران مشکل و خریدن صدها انتقاد و فشار مقدمات تعطیلی و جابه‌جایی کشتارگاه سنتی گنبدکاووس به آزادشهر را فراهم کردیم تا شهرداری به کمک سرمایه‌گذار معرفی شده کشتارگاه صنعتی را ایجاد کند.

*بودجه‌های دولتی امکان پاسخگویی به نیازمندی مردم و پروژه‌های متعدد موجود را ندارد

شیبک با تاکید بر اینکه متاسفانه عدم حمایت جدی و شفاف از سرمایه‌گذار موجب شده امروز با دست خالی بعد از چندین ماه به صورتی خنده‌دار در آستانه بازگشت به همان کشتارگاه سنتی باشیم، افزود: امیدواریم شهرداری و شورای اسلامی شهر با پیگیری جدی این موضوع هر چه زودتر با جلب نظر سرمایه‌گذار به صورت قانونی و منطقی عملیات اجرایی کشتارگاه صنعتی را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه استاندار گلستان از همان روز حضور در استان بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران و جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های مهم تاکید کردند، گفت: ما باید بدانیم که امروز و با شرایطی که بودجه‌های دولتی امکان پاسخگویی به نیازمندی مردم و پروژه‌های متعدد موجود را ندارد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یکی از مهم‌ترین راه حل‌های توسعه و پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول