اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان:

اعتبارات ورزش آن گونه که باید، پر و پیمان نیست

پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان با بیان اینکه اعتبارات ورزش به نسبت ظرفیت، جامعه زیر پوشش در این بخش، وضعیت ورزشکاران و مربیان و تعداد ورزشکارها در رشته‌های مختلف کم بوده و به قولی چانه آن پر و پیمان نیست، گفت: اعتبارات ورزش باید در همه بخش‌ها از جمله سخت افزاری و ... افزایش پیدا کند.

اعتبارات ورزش آن گونه که باید، پر و پیمان نیست

محسن محمدسیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه برای کسب افتخاری مجدد برای ایران پای در مسابقات جهانی گذاشته‌ام، اظهار کرد: هدف نهایی ما افتخارآفرینی برای ایران و استان زنجان است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهم کرد.

پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان با تاکید بر اینکه مسؤولان در کشور باید به ورزش رسیدگی کنند، تصریح کرد: این رسیدگی چه به لحاظ تزریق بودجه و همچنین به لحاظ سخت افزاری باید صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه البته طی سال‌های گذشته و به ویژه پس از انقلاب اسلامی زیرساخت‌های خوبی در ورزش ایران فراهم شده است، گفت: به عنوان مثال آکادمی ووشوی زنجان و همچنین آکادمی ووشوی تهران که تمرینات تیم ملی در آن برگزار می‌شود از جمله این زیرساخت‌های خوب است.

سیفی با بیان اینکه اعتبارات ورزش به نسبت ظرفیت، جامعه زیر پوشش در این بخش، وضعیت ورزشکاران و مربیان و تعداد ورزشکارها در رشته‌های مختلف کم بوده و به قولی چانه آن پر و پیمان نیست، افزود: اعتبارات ورزش باید در همه بخش‌ها از جمله سخت افزاری و ... افزایش پیدا کند.

پرافتخارترین ووشوکار ایران و جهان در پاسخ به سؤالی در رابطه با راه‌های تشویق و گرایش بیشتر مردم به ورزش، اظهار کرد: کسب قهرمانی‌های ورزشکاران در رشته‌های مختلف به خودی خود موجب ترغیب نوجوانان و جوانان به ورزش می‌شود، اما این کافی نیست.

وی ادامه داد: تبلیغات در موثر بودن ورزش در افزایش سلامتی و شادابی و نشاط و همچنین ورود مسؤولان در بخش‌های مختلف برای تشویق مردم به ورزش با فراهم کردن امکانات بسیار مهم است، اما نکته حائز اهمیت ورود مسؤولانه مدارس ما به امر ورزش است که نباید از آن غافل شد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول