اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شایعه فوت مدافع سابق استقلال تکذیب شد

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: شایعه انتشار یافته مبنی بر فوت بیژن کوشکی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در تصادف رانندگی در جاده پل‌دختر – خرم‌آباد صحت ندارد.

شایعه فوت مدافع سابق استقلال تکذیب شد

سرهنگ همایون بخشی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پل‌دختر اظهار داشت: تصادف امروز یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیون دنگ فنگ در جاده پل‌دختر – خرم‌آباد در پیچ ملاوی منجر به فوت راننده سواری به نام "بیژن کوشکی" شد.

وی انتشار دروغین مرگ چهره‌های مشهور و شناخته شده را یکی از رایج‌ترین شایعات در دنیای مجازی دانست و افزود: تشابه اسمی این جوان معمولانی که در تیم فوتبال شهرداری این شهر بازی می‌کرد باعث شد که فضای مجازی خبری بی‌اساس مبنی بر فوت مدافع سابق تیم فوتبال استقلال منتشر کند و سبب تشویش و نگرانی جامعه ورزش شود.

فرمانده انتظامی پل‌دختر با بیان این که در این رابطه با فضای مجازی مصاحبه‌ای صورت نگرفته گفت: شایعاتی است که در فضای مجازی رواج پیدا کرده و این یکی از معضلات و مشکلات جامعه است و مردم نه تنها به باز نشر آن کمک نکنند بلکه به این‌گونه شایعات توجه نکنند و صحت و درستی اخبار را از منابع معتبر و رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند و مواظب باشند در این میان بسیاری از اخبار نادرست توسط فضای مجازی منتشر می‌شوند که می‌توانند زمینه‌ساز ناآرامی اجتماعی و نگرانی شوند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول