اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

افزایش 20 درصدی قیمت نان بدون اطلاع قبلی/ مسؤولان بر خلاف مردم از کیفیت نان راضی‌اند

رئیس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری از افزایش 20 درصدی قیمت نان در نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: افزایش قیمت نان با کش و قوس‌های فراوان در استان اتفاق افتاد.

افزایش 20 درصدی قیمت نان بدون اطلاع قبلی/ مسؤولان بر خلاف مردم از کیفیت نان راضی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد پس از سال‌ها کش و قوس در رابطه با قیمت و کیفیت نان در چهارمحال و بختیاری، هفته گذشته شورای آرد و نان استان به ریاست معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار استان برگزار شد که مقرر شد افزایش کیفیت نان در دستور کار دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و غله قرار بگیرد و قیمت نان متعاقبا اعلام شود که شاهد افزایش قیمت نان در سطح نانوایی‌ها بدون اطلاع قبلی به مردم استان بودیم.(جزئیات بیشتر)

گروه اقتصادی خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری این موضوع را از مسؤولان مربوطه جویا شده است که آیا این افزایش قیمت به نانوایی‌ها اعلام شده است یا خیر؟

افزایش 20 درصدی قیمت نان در چهارمحال و بختیاری

امیررضا امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افزایش 20 درصدی قیمت نان در نانوایی‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: افزایش قیمت نان با کش و قوس‌های فراوان در استان اتفاق افتاد و این افزایش 20 درصدی پس از گذشت پنج سال به تصویب رسید.

رئیس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این افزایش 20 درصدی با توجه به افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی، آرد و سایر ملزومات مورد نیاز نانوایی‌ها بسیار ناچیز است.

وی در رابطه با کیفیت نان در چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: کیفیت نان در استان مطلوب است، اما تا زمانی‌که کیفیت آرد افزایش پیدا نکند، نباید انتظار نان با کیفیت از نانوایی‌ها را داشت.

کیفیت نان در استان مطلوب است، اما تا زمانی‌که کیفیت آرد افزایش پیدا نکند، نباید انتظار نان با کیفیت از نانوایی‌ها را داشت

 

کیفیت نان در بسیاری از مناطق چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر موجب نارضایتی‌هایی از سوی مردم شده است و گزارشات متعددی از کیفیت پایین نان در نانوایی‌های استان و نارضایتی مردم به گوش می‌رسد. ( جزئیات بیشتر)

حال این سوأل پیش می‌آید که خروجی جلسات شورای آرد و نان چهارمحال و بختیاری تاکنون چه بوده است که نه کیفیت نان در این استان تغییری می‌کند و نه مشکلات و دغدغه‌های نانوایان استان که قشری زحمتکش هستند مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول