اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مازندران

شهردار نكا استعفا داد

بنا به اعلام یک منبع آگاه سيدمهدي احمدي شهردار نكا ساعاتي پيش از سمت شهردار نكا استعفا داد.

شهردار نكا استعفا داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، بنا به اعلام یک منبع آگاه سیدمهدی احمدی شهردار نکا که از مهرماه سال گذشته به سمت شهردار نکا منصوب شده و قریب به یک‌سال شهردار نکا بوده است؛ ساعاتی پیش از سمت شهردار نکا استعفا داد.

هم اکنون و در زمان مخابره این خبر، اعضای شورای اسلامی شهر نکا در جلسه هستند و تاکنون صحت این خبر از سوی اعضای شورای اسلامی شهر نکا تایید نشده است.

یک منبع موثق از شهرداری نکا با تایید این خبر گفت: علت یا علت‌های این خبر تاکنون اعلام نشده است اما اعضای شورای اسلامی شهر نکا در جلسه هستند.

برخی معتقدند اختلافاتی که بین برخی از اعضای شورای اسلامی شهر نکا با شهردار نکا ایجاد شده است؛ یکی از دلایل این استعفا است.

سیدمهدی احمدی، نیمه شهریور ماه سال گذشته، با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر نکا و با کسب 4 رأی از 7 رأی، شهردار نکا شد. 

ربیع فلاح جلودار، استاندار سابق مازندران در 25 مهر ماه سال جاری در حکمی سید مهدی احمدی را که با اکثریت آرای اعضای شورای شهر نکا به عنوان شهردار انتخاب شده بود، به عنوان شهردار نکا منصوب کرد.

سیدمهدی احمدی علاوه بر سمت شهردار نکا، عضو سه دوره شورای شهر ساری، رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا و عضو هیأت علمی دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

موسی خلیلی معاون فنی شهرداری نکا به عنوان سرپرست شهرداری نکا از سوی اعضای شورای شهر نکا انتخاب شده است.

انتهای پیام/86002/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول