اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

موکب فارس  /  دیگر رسانه ها

ترافیک در مرزهای خوزستان سنگین و روان است

فرمانده پلیس راهور خوزستان گفت: حجم تردد زائران در مرزهای خوزستان بسیار سنگین اما ترافیک روان است.

 ترافیک در مرزهای خوزستان سنگین و روان است

به گزارش فارس، ایسنا نوشت: سرهنگ منصور جمشیدی فرمانده پلیس راهور خوزستان اظهار کرد: تردد زائران بسیار سنگین اما حجم ترافیک روان و آرامی را در مرزهای شلمچه و چذابه داریم.
وی افزود: مشکل و اتفاق خاصی در مسیر مرزها گزارش نشده است. در مرز شلمچه تفکیک ترافیکی داشتیم و مسیرهای تردد عابرین پیاده و اتوبوس ها جداسازی شده است. همچنین مسیر خودروهایی که از سراسر کشور و خارج از کشور وارد این مرز می‌شوند، جداسازی شده‌اند.
فرمانده پلیس راهور خوزستان ادامه داد: مسیر تردد کامیون‌های باری به سمت پایانه شلمچه بار هدایت و مسیر پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی جداسازی شده است.
جمشیدی بیان کرد: یک پارکینگ بزرگ 6 هکتاری در مرز شلمچه ساماندهی شده و چند پارکینگ دیگر نیز در نظر گرفته شده است تا زائرانی که با خودرو به این مرز مراجعه می‌کنند با مشکل پارک خودرو مواجه نشوند.
وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی و پلیس راهور از سراسر کشور به این منطقه آمده‌اند و همه با جان و دل پای کار و در حال خدمات‌رسانی به زائرین هستند.
فرمانده پلیس راهور خوزستان به بازگشت زائرین اشاره کرد و گفت: با وجود سنگین‌تر شدن میزان ترافیک، با توجه به اینکه زیرساخت‌های ما آماده است آمادگی کامل داریم تا پذیرای زائرین در بازگشت نیز باشیم.
وی از استقرار اتوبوس‌ها و خودروهای سبک در پایانه مرزی خبر داد و اظهار کرد: پایانه اتوبوس‌ها راه‌اندازی شده و اتوبوس‌ها در آن محدوده مستقر می‌شوند. همچنین خودروهای سواری در پارکینگ‌هایی که تهیه شده مستقر می‌شوند تا در برگشت زائرین از پایانه به مناطق خود بروند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول