اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

مدیرعامل بانک ملی مطرح کرد

عدم همکاری بانک مرکزی عراق برای افزایش ساعات فعالیت و تعداد شعب توزیع دینار

مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد: بانک مرکزی عراق نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن باجه‌های بیشتر در عراق جهت پرداخت ارز به زائران، همکاری لازم را ندارد و لذا زائران اربعین حسینی با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

عدم همکاری بانک مرکزی عراق برای افزایش ساعات فعالیت و تعداد شعب  توزیع دینار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین‌زاده اظهارداشت: ما از بانک مرکزی عراق درخواست کردیم اگر اجازه افزایش تعداد باجه ها و همچنین افزایش ساعات کار و شبانه روزی کردن آن ها را نمی‌دهد، لااقل اجازه بدهد دینارهای موجود را به داخل مرز ایران منتقل کنیم تا در کشورمان و در لب مرز به زائران پرداخت شود که متاسفانه طرف عراقی با این پیشنهاد هم موافقت نکرده است. البته باید به این مشکلات، ضعف زیر ساخت های ارتباطی و بانکی عراق را نیز اضافه کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: از دولت و بانک مرکزی کشور دوست عراق، انتظار همکاری بیشتری داریم تا بتوانیم به زائران عزیز خدمات بهتری ارائه بدهیم.

به گزارش فارس، در دو روز اخیر تصاویر متعددی از بی‌نظمی و صف‌های طولانی دریافت ارز از باجه‌های توزیع ارز در مرز و در عراق منتشر شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول