اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد

افزایش 20 درصدی زوار خارجی عتبات عالیات در گیلان

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به افزایش 20 درصدی زوار خارجی عتبات عالیات در استان گیلان گفت: دشمن با تمام تلاش خود در ایجاد یک جنگ رسانه‌ای تاکنون نتوانسته است در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی کوچک‌ترین خللی ایجاد کند.

افزایش 20 درصدی زوار خارجی عتبات عالیات در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمد عبدالله‌پور پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از موکب‌های اسکان و پذیرایی از زوار خارجی عتبات عالیات در این شهرستان اظهار کرد: سپاه و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان تمام تلاش‌شان این است که بهترین خدمات به زوار خارجی ارائه شود.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه بین ملت‌های اسلامی حول محور اباعبدالله حسین(ع) حس علاقه و دوستی وصف‌ناپذیری به‌وجود آمده است تصریح کرد: محبت امام حسین(ع) باعث تقویت اتحاد و برادری بین ملت‌های اسلامی جهان شده است.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی زوار خارجی عتبات عالیات در استان گیلان بیان کرد: دشمن با تمام تلاش خود در ایجاد یک جنگ رسانه‌ای تاکنون نتوانسته است در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی کوچک‌ترین خللی ایجاد کند.

عبدالله‌پور جنگ رسانه‌ای که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی علیه ایران اسلامی به راه انداخته بودند را بی‌اثر دانست و گفت: علارغم تبلیغات منفی دشمن که مردم ایران در اثر تحریم‌های استکبار جهانی در موضع ضعف قرار گرفته‌اند درست از آب درنیامد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به برقراری امنیت زوار خارجی عتبات عالیات در مرز زمینی شهرستان آستارا و دیگر مرزهای کشور افزود: تمام تلاش دشمن بر این معطوف شده است که با کوچک‌ترین حرکتی امنیت پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را زیر سؤال ببرد.

به گزارش فارس، طی هشت روز گذشته 11 هزار و ۷۳۵ نفر از زوار خارجی عتبات عالیات به‌واسطه مرز زمینی شهرستان آستارا وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده و پس از اسکان و پذیرایی در موکب‌های پایانه مرزی و امام‌زادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان به کربلای معلی عزیمت کرده‌اند.

انتهای پیام /3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول