اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

مخبردزفولی:

شاگردپروری شاکله اساسی دانشگاه استاد فرشچیان است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شاکله اساسی دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، شاگردپروری است.

شاگردپروری شاکله اساسی دانشگاه استاد فرشچیان است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم افتتاح دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، گفت: خوشحالم از اینکه تلاش علاقه مندان به آینده هنر ایران امروز به ثمر نشست و شاهد این اتفاق مهم و جهت گیری بسیار ارزشمند برای آینده هنری ایران هستیم.

وی اظهار داشت: مقرر شده، استاد فرشچیان از ابتدا تا انتهای این جریان بزرگ هنری را رهبری کند و اساسنامه دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان بر این اساس نوشته شده است.

مخبردزفولی با تأکید بر اینکه استاد فرشچیان جزو مفاخر بزرگ تمدن اسلامی ایرانی است، گفت: اصل و شاکله اصلی دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، شاگردپروری است و در این شاگردپروری قطعاً علاقه، ذوق، علم و معنویت نیز وجود دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فرآیند راه اندازی دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان گفت: وقتی با آقای ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی موضوع دانشگاه استاد فرشچیان را مطرح کردیم، ایشان با علاقه، جدیت و با درایت خود قبول مسئولیت کرد که این موضوع نقطه عطفی در تاریخ است.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران گشایش این دانشگاه، گفت: امیدوارم این حرکت برای احیای هنرهای سنتی اسلامی ایرانی که در معرض فراموشی قرار گرفته مفید باشد و نام این دانشگاه در تاریخ برای بشریت و نسل های آینده مستدام بماند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول