اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تصویر محمد بن سلمان در لباس داعش روی وب‌سایت کنفرانس سرمایه‌گذاری ریاض

هکرها تصویری از ولیعهد سعودی را در حالی که لباس داعش به تن دارد و آماده گردن زدن «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود است روی وب‌سایت کنفرانس سرمایه‌گذاری ریاض نمایش دادند.

تصویر محمد بن سلمان در لباس داعش روی وب‌سایت کنفرانس سرمایه‌گذاری ریاض

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هکرها امروز، دوشنبه وب‌سایت کنفرانس سرمایه‌گذاری ریاض، موسوم به «داووس در صحرا» را هک و عکس «محمد بن سلمان»، ولیعهد رژیم سعودی را در حالی که لباس داعش به تن کرده و آماده گردن زدن «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد سعودی است روی صفحه اول آن قرار دادند. 

به نوشته وبگاه «استاندارد»، وب‌سایت «ابتکار سرمایه‌گذاری آینده عربستان» که به «داووس در صحرا» معروف شده برای مدت کوتاهی هک شد و تصاویری از بن سلمان روی آن قرار گرفت. 

عربستان سعودی قرار است روزهای ۲۳ تا ۲۵ اکتبر (۱ تا ۳ آبان‌ماه) کنفرانسی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برگزار کند که به «داووس در صحرا» معروف شده است. رژیم سعودی نام این کنفرانس را از نشست اقتصادی سالانه «داووس» اقتباس کرده است. 

رگزاری کنفرانس موسوم به «داووس در صحرا» در روزهای گذشته به شدت تحت تأثیر تبعات قتل «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود داخل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول قرار گرفته است.

شمار زیادی از مدیران شرکت‌ها، رسانه‌ها و سیاستمداران و مقام‌های بین‌المللی در روزهای گذشته در اعتراض به قتل خاشقچی انصراف خود را از حضور در این کنفرانس اعلام کرده‌اند.

عربستان سعودی شنبه (۲۸ مهر) ۱۸ روز بعد از ناپدید شدن «جمال خاشقچی» اعلام کرد وی داخل ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شده است. ریاض مدعی شد مرگ او بعد از درگیری داخل ساختمان کنسولگری اتفاق افتاده است. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول